Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mistenker denne tjukkasen for å ha over gjennomsnittlig genetikk når det kommer til muskelbygging.

Mistenker også at det er en del sprøyter og piller inne i bildet... ;)

Øk testosteronnivået på en naturlig måte - Fitnessbloggen

Hvor stor betydning dette har i praksis er jeg usikker på. Kirill W.?

Fra det jeg har sett og lest så vil jeg si at det er like meningsløst å prøve å manipulere testosteronnivåene dine som det er å manipulere insulinnivåer f eks ved å spise karbohydrater etter trening. Litt forhøyede nivåer her og der vil neppe gjøre noe utslag på muskelmasse.

Asle? Vegard Lysne ?

Fortsetter under...

Det er jo forskjell på genene til folk, men det er så mange faktorer som spiller inn at det er vel nærmest umulig å vite hva som skyldes gener og ikke? Man må jo ta hensyn til trening, mengde trening og kvaliteten på treningen, kosthold, evne til å tyne seg selv, kunnskap, støtteapparat rundt seg, dop, mengder dop, restitusjon osv.

Et typisk eksempel på en genetisk freak er vel phil heath.. man kan skrike så mye man vil om dop og sprøyer, men at den fyren bare har bygga seriøst i typ 6 år (?) er jo helt latterlig. Han gikk jo omtrent i bleier når de han konkurrerer mot nå var kommet godt igang.

han begynte å konkurrere da han var 22, så vil anta han har bygget en stund:)

Phil Heath - Wikipedia, the free encyclopedia

Totalsmiss fra meg, 10år var det riktige tallet :) Men uttalelsen min står, det er jo likevel helt latterlig kort tid for den størrelsen han har.

Annonse

og nå som vi er inne på testo-nivå, er det mulighet for og få mere? Altså øke testo niv? eller har man det man ''har''

Tung bøy, mark og benk, spis mye, ha sex og føl deg awesome. Det ene fører egentlig til det andre, rimelig enkel likning det der. ;)

Enig med Sjokobjarkøy.. Missliker når hardgainers ala ectomorph sier at vi andre har gode gener når det gjelder bygging. Når dem trener feil og spiser for lite mat. Vi må for all del slite mer når det kommer til 6packen :D

Real Talk: Diet tips for "hardgainers" - YouTube :D

hard gainers er ikke hardcore nok :p Punktum, spis, dra på BK, vær en vinner! (evt mye av det samme som ble sagt i liftingforlife videoen)

Enig!

Haha, klarte ikke helt å bestemme meg for om jeg ble kvalm eller ble sugen på sjokolade etter å ha sett den videoen der.

Selv er jeg en hardgainer, men det er jo ikke noe unnskyldning for og ikke trene. Heller ikke umulig å legge på seg, bare du er dedikert nok. fra 60kg til 75kg i løpet av 3-4 måneder :)

Eller kanskje jeg ikke er en hardgainer, kanskje problemet mitt var at jeg levde på brødskiver heletia :S

Selv er jeg en hardgainer, men det er jo ikke noe unnskyldning for og ikke trene. Heller ikke umulig å legge på seg, bare du er dedikert nok. fra 60kg til 75kg i løpet av 3-4 måneder :)

Eller kanskje jeg ikke er en hardgainer, kanskje problemet mitt var at jeg levde på brødskiver heletia :S

Ja....15kg på 3-4 måneder kan gå fort det om man bare slutter å tro at man spiser "kjempemye", de fleste hardgainerne lever på for lite, og i tillegg dårlig og kjip mat. På samme måte som så mange jenter er i "wasa-fellen" så havner hardgainers i "baguett og cola-fellen"

Nei, en baggis, en cola og en liten tallerken middagsmat er ikke mye mat, slut og klag, du er bare hardgainer så lenge du selv ønsker å være det :) (Ikke rettet mot deg Zondre)

Annonse

60-75kg på 3-4 månder, det blir ikke pent overtid hehe

Ja....15kg på 3-4 måneder kan gå fort det om man bare slutter å tro at man spiser "kjempemye", de fleste hardgainerne lever på for lite, og i tillegg dårlig og kjip mat. På samme måte som så mange jenter er i "wasa-fellen" så havner hardgainers i "baguett og cola-fellen"

Nei, en baggis, en cola og en liten tallerken middagsmat er ikke mye mat, slut og klag, du er bare hardgainer så lenge du selv ønsker å være det :) (Ikke rettet mot deg Zondre)

Fant jo ut at jeg lå på 1500 kalorier på dager jeg spiste MYE.

Tror nok "jeg har for stor forbrenning til å legge på meg" er den mest brukte unnskyldningen blant ungdom når det kommer til styrketrening og dvs andre ting relatert til trening. :)

"Uansett hvor mye jeg spiser, så legger jeg ikke på meg!"

2 skiver til frokost.

2 skiver til lunsj.

Middag.

2 skiver til kvelds.

Hardgainer, brah. Hardgainer.

Høres ut som meg når jeg brukte den unnskyldningen

Jei ike forstå, forklar :)

emil mener at det er en litt drøy vektøkning, med tanke på hva du sitter igjen med av kroppssammensetning :p Går jo selvfølgelig an på hvor tynn man er fra før av da. Men 15kg er en del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...