Gå til innhold

Verdens største armer(78,7cm)!


Thorvaldsen

Anbefalte innlegg

Det er veldig lett for oss som trener og se forskjell på hva som er "ekte" muskler eller ikke..

Helt latterlig... Umarkert, uproposjonert, Synthol hele veien.

Jeg tipper at det fleste som er medlem på fitnessbloggen løfter mer enn hva han gjør.

Han er en skam for folk som faktisk trener hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva faen. Mitt eneste spørsmål er hvorfor? Er man så keen på å få trynet sitt på forsiden av aviser og blader så værsego, men ville aldri sett sånn ut med vilje, ser jo ikke klokt ut med ballongarmer og pipestilkarmer. Og hvis han tror han lurer folk til å tro at han bare trener bra og spiser sunt- :roflmao: - synd for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er fyren som propper kroppen full av dritt, som risikerer livet i prosessen og ender opp med å se ut som en idiot. En annen ting er mediene som gir han oppmerksomhet i massevis samtidig som han tydeligvis får godkjent en rekord hos Guiness.

Freakshow = penger.

Hele saken ender opp som en hyllest til menneskeheten, merker jeg blir stolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viste bildet tilmin 9årige datter. Jeg spurte om hun trodde denne mannen var sterk, før jeg viste henen bildet...Svar;

"Hvorfor spør du om han er sterk? Han ser da ikke sterk ut. Er han syk eller, hva er klumpene på armene" og pekte på det som skal se ut som muskler...

For ærlig talt, det SER ikke ut som muskler en gang. ER jo som noen formløse, min-saccosekker...Burde i det m isnte fyllt opp underarmen litt også da..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...