Gå til innhold

Norsk Hollywood-trener: - Slik får du sexy superkropp!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvem er han, link.

This is Brian, he was wounded In the Iraq a few years ago and after over 15 surgeries finally gained the ability to walk again. This picture was taken just a few months after his recovery. He unlike most of us stuck in the gym and trained what he could till he finally was able to walk again and then he start rebuilding his legs once he was able to walk. Props to Brian for being a motivation please share this picture as this solder and fellow gym goer should be a motivation to us all."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

This is Brian, he was wounded In the Iraq a few years ago and after over 15 surgeries finally gained the ability to walk again. This picture was taken just a few months after his recovery. He unlike most of us stuck in the gym and trained what he could till he finally was able to walk again and then he start rebuilding his legs once he was able to walk. Props to Brian for being a motivation please share this picture as this solder and fellow gym goer should be a motivation to us all."

Fint om vi hadde fått ein seriøs link fra ei truverdig kilde i staden for klipp/lim fra misc section på bodybuilding.com? :) Historien er jo tårevåt nok den, men for meg ser han bare ut som ein random college frat boy som har skippa leg day i 5 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen lever av å selge treningsveiledning til kunder, det han selger en enkel trening som virker til, folk som ikke har trent spesielt mye før. Husk at mange av de han trener kanskje er folk som har flyttet til LA for og slå igjennom som filmstjerne whatever, da er det greit å selge et produkt som kan gjøres kjapt og hvor som helst.

Han selger seg selv veldig bra, derfor får han den oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg, at Cornelis preker noe annet enn han selv gjør. Den kroppen der er ikke bygget på swissball og strikk, men likevel så føyer han seg for tabloidene og gir oss treningsprogram etter treningsprogram bestående av isolasjonsøvelser og tull. Han var ute i Nettavisen og forsvarte (eller forsøkte) at første del av dette superprogrammet hans inneholdt isolasjonsøvelser som side- og fronthev. Dette mente han hadde sin plass i et program.

Samtidig tar han det et steg videre og sier at man får superkroppen på noen uker. Fuck that shit, hvor er yrkesstoltheten og integriteten? Sellout spør du meg.

(nå virket jeg veldig sint, det er jeg ikke...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg, at Cornelis preker noe annet enn han selv gjør. Den kroppen der er ikke bygget på swissball og strikk, men likevel så føyer han seg for tabloidene og gir oss treningsprogram etter treningsprogram bestående av isolasjonsøvelser og tull. Han var ute i Nettavisen og forsvarte (eller forsøkte) at første del av dette superprogrammet hans inneholdt isolasjonsøvelser som side- og fronthev. Dette mente han hadde sin plass i et program.

Samtidig tar han det et steg videre og sier at man får superkroppen på noen uker. Fuck that shit, hvor er yrkesstoltheten og integriteten? Sellout spør du meg.

(nå virket jeg veldig sint, det er jeg ikke...)

Det er jo egentlig som jeg skulle si "proteinpulver fikk meg så svær" men det som egentlig skjedde var at jeg hadde et veldig bra kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller som når en som tar steroider sier at, nei, denne kroppen er bygget på brokkoli, torsk og disiplin. Jeg mener ikke Cornelis tar noe, og har ingen grunn til å mistenke det, men det er så forledende å stå frem med et godt resultat, også lover du bort superkropp med fuckarounditis-opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Cornelis kan mye, men at for å få den publisiteten man ønsker kan man ikke skrive bare om det. Folk vil ha kjappe resultater, de vil tro de ser lyset i enden av tunnelen, og at de kan komme dit fort, helst igår. I et utopi hadde folk nektet å sette navnet sitt på sånne ting, men slik er det tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...