Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Jeg har lest ganske mye rundt her de siste par mnd etter jeg ble medlem, og har et lite hjertesukk, da jeg har sett dette flere steder. Synes folk strengt tatt det er helt OK å bruke catch frasen "no homo"? Jeg synes egentlig ikke det, jeg synes bare ikke det klinger helt bra, og synes denne karen har et poeng (uten at jeg på noe måte mener at de som bruker det faktisk har en issue med homofile). Er det så viktig å understreke liksom...

post-14170-14440884084461_thumb.png

Som sagt, jeg tror nok de fleste som bruker det egentlig ikke mener noe med det, men synes det er litt unødvendig...

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11908-uttrykk-som-brukes-av-og-til-i-forumet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke de som bruker det mener noe vondt med det. Er vel mer en slags harmløs spøk man drar når man kommenterer fysikken til en annen mann. Man kan ikke alltid ta høyde for at det er noen som er så sykt hårsåre at man blir støtt av noe så smålig som at "No homo" frasen blir brukt.

I denne jungelen av kotyme,politikk,blebleble og muligheten for å såre noens følelser så er det alltid noen som skal ta alt i verste mening.

Synes slett ikke jeg tolker det i verste menig, jeg sier jo at jeg faktisk tror at de fleste som bruker det faktisk ikke har noen reelle issues med homoseksualitet..som sagt, bare en unødvendig "slur"..

Annonse

Eller at jeg komplementerer en dude som har trent lenge og ser bra ut, men føler jeg må understreke med "no hetero!" haha

EDIT : det er vel ikke HELT det samme iom at jeg faktisk er hetero, men samme måten å måtte understreke et poeng om ingen seksuell interesse lissom.

Det høres teit ut å si det/skrive det. Man høres usikker ut. Det er jo mange jenter som gir komplimenter til hverandres kropper her. Tviler på at de blir oppfattet som lesbiske av den grunn, og det samme skulle gjelde for guttene/mennene. Vi er kroppsfikserte her inne og dette er ikke som "iflirt" (thank God) så det skal mer til enn et kompliment for at en skal bli oppfattet som homo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...