Gå til innhold

hvor kjøper dere protein pulver? billig


mimmi83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg handler stort sett Whey-80 fra Gymgrossisten, ligger på rundt 150kr/kg og smaker helt kurrant. Spytter i litt ekstra penger for enda bedre smak med Maximize 100% whey protein en gang i blant til 299kr/kg.

MEN! Det ligger en god del proteinshaketråder ute i forumet allerede. Om du ser i linja under det blå feltet oppe i høyre hjørne (der hvor du kan se brukerprofil, innboks, varsler og utlogging) står det et søkefelt hvor du kan søke etter det du leter etter, og finner du ikke det du leter etter i søkeresultatet kan du lage en ny tråd. Det ligger masse info i forumet fra før om man bare tar seg tid til å lete et par minutter (maks!). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror neste gang satser jeg på et dyrere merke... har kjøpt på sunkost 2 stk. 1 med jordbær og en med sjokolade fra PF

for 299 hver.

joda helt grei

har bare prøvd sjokolade og den ble ikkje det beste blandet i vann og med melk ble den ganske ugunsti på smaken..

men holder en knapp på jordbæren at den er bedre med melk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye bruker du? Jeg bruker det bare litt dann og vann, og da passer småpakkene fra iherb (chockorite, om jeg ikke husker feil?) både meg og skapet mitt fint. Mannen hadde nok trodd jeg hadde tørna totalt hvis jeg kom hjem med 12 kilo proteinpulver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gymgrossisten sitt whey-80 pulver. (y)

Hvilke(n) smak(er) kjøper du? Kjøpte vanilje, og er noe av det styggeste jeg har fått i meg :p Funker ok å lage pannekaker av det, men ble litt skeptisk til å kjøpe andre smaker jeg ikke blir "kvitt". Synd, for pris og innhold er brukbart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke(n) smak(er) kjøper du? Kjøpte vanilje, og er noe av det styggeste jeg har fått i meg :p Funker ok å lage pannekaker av det, men ble litt skeptisk til å kjøpe andre smaker jeg ikke blir "kvitt". Synd, for pris og innhold er brukbart :)

Skal du ha god smak kjøper du TN sitt Prozyme,.

Jeg har banan i Whey-80, smaker ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...