InaL Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Hantelroing, bulgarsk utfall, knebøy og beinpress Siter
Dag Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Markløft. Den øvelsen man løfter flest kilo i og dermed også den øvelsen som får deg til å se tøffest ut, og det er jo tross alt det viktigste? Siter
flexxnes Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 benkpress nr2 skulderpress med hantler Siter
Gjest Widding Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 variere mye.. Men når det går skikkelig bra i markløft e det deilig. Syns abwheel e ganske gøy og, fremdeles den einaste øvelsen eg ser stjerner av.. Siter
Gjest Brukernavn007 Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Nedtrekk Knebøy Skulderpress med hantler Benkpress ...Ble vist et par favoritter Siter
Benedicte Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Kroppsvektøvelser er favorittene mine: Pull-ups, dips og push-ups! Siter
-Martin- Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Markløft. Fordi jeg syns jeg får det til for tida.. Siter
Marie Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Markløft er det jeg gleder meg mest til på øktene mine for tiden. Det er fordi jeg endelig har teknikken inne og tør å ta i litt. Gøy, gøy! Siter
jallajalla Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Rygg her også ! Elsker markløft og har egentlig lyst til å trene det hver eeeeneste dag. ^^ Marie 1 Siter
Marie Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 1 stk bra jenterygg coming up! Det jobbes i hvertfall iherdig mot det:) Siter
Marie Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Hjelper bra på i sykehus eller sykehjem! Haha, skulle ønske jeg var så dedikert student at jeg med hånden på hjertet kunne si at det var DERFOR jeg trente! Siter
jallajalla Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Man øker kunnskap for å kunne behandle syke mennesker, men å øke kroppens evne til å hjelpe er det liten vilje til Egentlig vil jeg ha styrketrening som obligatorisk fag ved sykepleierutdanninger, og meg som professor for 200 studiner hvert år. Sitat: Asle Bøe, 25 år, far og samboer(eller gift, eller whatever) :rofl: Siter
Marie Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Man øker kunnskap for å kunne behandle syke mennesker, men å øke kroppens evne til å hjelpe er det liten vilje til Egentlig vil jeg ha styrketrening som obligatorisk fag ved sykepleierutdanninger, og meg som professor for 200 studiner hvert år. Så skulle jeg jammen meg ha sittet på første rad, maks konsetrert og med øyne på stilk;) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.