Gå til innhold

PT - Elixia Colloseum


BadWolf

Anbefalte innlegg

Hei vurderer å slenge meg på Elixia sitt tilbud for tiden, og begynne å trene på Colloseum. Ser det følger med 2 PT timer, og hadde vert kjekt med litt innøving av baseøvelser fra noen som kan det de holder på med.

Noen gode PT'er å anbefale på Colloseum som kan teknikken godt på baseøvelsene ?:) Foretrekker også at PT'en har bosuball skrekk.

Om noen har andre erfaringer med colloseum må de gjerne dele de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SlettetBruker3

Da jeg benyttet meg av de timene og noen andre jeg fikk gratis fikk jeg ikke velge hvilken PT jeg ønsket! Det var på både CC Vest og Colosseum. Fikk en bosudame på colosseum.. På cc vest fikk jeg en flink en:) Men tror ingen av de jobber der lengre!

På colosseum har jeg inntrykk av at Pete og Michael er de mest populære! Snakker engelsk begge to, men virker som de har masse erfaring! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så listen men den sier meg ikke så mye :)

Ta kontakt med Erlend.

Will do

Da jeg benyttet meg av de timene og noen andre jeg fikk gratis fikk jeg ikke velge hvilken PT jeg ønsket! Det var på både CC Vest og Colosseum. Fikk en bosudame på colosseum.. På cc vest fikk jeg en flink en:) Men tror ingen av de jobber der lengre!

På colosseum har jeg inntrykk av at Pete og Michael er de mest populære! Snakker engelsk begge to, men virker som de har masse erfaring! (y)

Håååper jeg får litt valgfrihet. vertfall takk for tips :) Om ikke får jeg bare sette meg ned å grine om bosuballen kommer frem. :p

edit: undrumfitness, det er 2 stykk som heter Erlend der! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde Michael en periode, følte ikke jeg fikk noe særlig ut av samarbeidet. Dette er selvfølgelig avhengig av begge parter, men enden på visa var at jeg ikke følte jeg fikk det jeg betalte for. Som person er han helt konge, men opplevde flere episoder hvor han fokuserte på mobilen/kaffen i stedet for meg. Med andre ord må du finne en PT hvor samarbeidet fungerer begge veier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...