Gå til innhold

Det beste "sunne" måltidet du noen gang har spist?:P


CaraMella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hm, det må jo være de måltidene jeg spiser dag inn og dag ut og aldri blir lei.

Klippet opp kylling, dynket i pommes frites krydder + basmati ris.

Kylling og ovnsbakt potet.

Havregrøt med proteinpulver.

Ser ingen grunn til å spise mat man ikke syns er knallgodt bare fordi man er på diett. Litt prøving og feiling og man finner raskt veldig mange gode sunne måltider som tar null til å lage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske hjemmesnekra egentlig, kutter opp så mye kylling jeg har lyst på, vanligvis 2 stk kyllingfile, steker det i olje og drysser på chili krydder og svart pepper, finhakker paprika, løk, sjampinjong og chili, kan gjerne tilsette litt hvitløk for smakens skyld også. Steker det med kyllingen, når kyllingen er fin og brun så blander jeg inn en tomatpure og creme fraiche, må smake seg fram litt på hvor mye tomatpure og creme fraiche du vil ha. Når det er gjort er det bare å beise på med så mye chili du vil ha og kanskje litt curry om du ønsker:) Det brenner bra, men det er godt, sunt og fyller magan :D Kan også bytte ut bruke en boks grovhakkede tomater for å få mer suppe konsistens, blir ganske tjukk suppe :b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...