Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sliter med å få opp fullversjonen av thumbnails i tråder. Det tar enten svært lang tid før de lastes inn eller så kommer ikke bildene frem i det hele tatt.

Har samme problemet i både FireFox, Safari og Chrome (OSX 10.7.5).

Annonse

Det er vell kanskje ikke en teknisk feil men..Spør her likavell

NÅ legger jeg inn en LINK her h ttps://

hvorfor popper youtubelinker automatisk opp som filmer, istede for linker?! irriterer meg.

uten mellomrom på https:

Annonse

Dette har skjedd flere ganger men skjedde idag igjen etter en stund uten problem.

Når jeg skal loggføre øktene får ikke jeg til å skifte linje ved å trykke ENTER, noe som fører til at jeg må holde inn SPACE i en evighet for å skifte linje e.l

Mac+Google Chrome

Dette har skjedd flere ganger men skjedde idag igjen etter en stund uten problem.

Når jeg skal loggføre øktene får ikke jeg til å skifte linje ved å trykke ENTER, noe som fører til at jeg må holde inn SPACE i en evighet for å skifte linje e.l

Mac+Google Chrome

prøv shift + enter, bruker å redde meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...