Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Bruker dere en app. for å loggføre treningen deres? I så fall hvilken, og hva er deres erfaringer med den. Selv har jeg en Samsung galaxy S2 og lurer på hva som er på markedet, hva man kan forvente – og til slutt, hva bør man velge?

Fortsetter under...

Jeg liker godt JEFIT- Best Android and iPhone Workout App, Bodybuilding App.| Best Workout Tracking System

Lett å bruke og kjapp å logge på:D

Du kan også synkronisere telefonen med pcen så har du alt rett på skjermen der. KJekt om man logger her inne i alle fall.

Masse småfunksjoner man kan stille inn om man vil.

Annonse

Jeg liker godt JEFIT- Best Android and iPhone Workout App, Bodybuilding App.| Best Workout Tracking System

Du kan også synkronisere telefonen med pcen så har du alt rett på skjermen der. KJekt om man logger her inne i alle fall.

+2

Annonse

Enig! Bruker Jefit, ikke bare til å logge trening, pauser mellom sett, etc, men også kroppsmål. Og man får sånne fine grafer man kan dra frem i fylla og skryte av...

Anbefaler "Lifting Log" til android. Enkelt og greit. Deaktivert resttime alert så er den gull.

Har brukt Jefit tidligere, men for mye dill med å legge inn øvelser osv. Her skriver du inn navn på øvelsene selv, og om man bruker notasjon på øvelser ift. treningsdager f. eks. 1. 2. 3. så funker dette som rakkern.

Notater på iPhone er kanonbra. Egen funksjon for å maile treningsøkta også :)

Har testet andre apper, men har ikke funnet noen som jeg logger raskere i enn notatappen.

Det går liksom så sykt mye raskere å bare skrive hva du vil enn å stå å leite etter en øvelse.

Finner det og mye raskere tilbake til økta du hadde dagene før :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...