Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mine pupper har seriøst misforstått noe, selv da jeg var slank så var de store. Satser på at de finner det for godt å bli noe mindre når jeg er ferdig slanket denne gang :p Til nå 4,8 kg ned- mesteparten på mage (klager ikke), men ingen forskjell over brystene… darn…

De passer såvidt i 80/85F, og jeg viiiiiil ned minst to str. (dog er ikke mannen enig i det, han synes jo de er perfekte nå- jeg truer med reduksjon om de ikke blir mindre i løpet av vektnedgang)

Kremt- on topic: åssen i alle dager skal trente pupper bli mer hengete? Uten å ha et snev av forskning å vise til, så våger jeg likevel å si at det må være det dummeste jeg har hørt på lenge!

Fortsetter under...

Puppene mine har blitt en størrelse mindre, men derrimot mye mye fastere av å trene benkpress! Har aldri hengt, men er sikker på at de løfter seg en cm eller to når eg har pump i brystet! :happy:(y) Nå har eg vel og merke trent andre brystøvelser også, men merker god fremgang av benken!:D

Annonse

Puppene mine har blitt en størrelse mindre, men derrimot mye mye fastere av å trene benkpress! Har aldri hengt, men er sikker på at de løfter seg en cm eller to når eg har pump i brystet! :happy:(y) Nå har eg vel og merke trent andre brystøvelser også, men merker god fremgang av benken!:D

Mmmmmmm, pupp.

• 2 uker senere...

Bare for å ha sagt det, det var IKKE et tullespørsmål! Kanskje et dumt spørsmål, men det var ikke tull fra min side. Bedre å spørre og heller virke dum, enn å tie og forbli dum ;)

Joda, det strider jo mot all fornuft. Men som sagt er kollegaen min svært veltrent selv, trener mye vekter, har jobbet som trener og virker som han har god peiling og er svært godt oppdatert. Og da begynte jeg å lure :confused: Dere har da i det minste fått dere en god latter da :p

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...