Addict Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "Eminator skrev: yes xD Less fun than expected.... Anreka 1 Siter
Eminator Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "Addict skrev: Less fun than expected.... hehehe men du vet ikke før du prøver Addict 1 Siter
Ojive Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "Addict skrev: Less fun than expected.... something something i dare you, i double dare you Siter
Addict Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "Eminator skrev: hehehe men du vet ikke før du prøver "Ojive skrev: something something i dare you, i double dare you Det var ikke mye morsomt altså, våkna opp og grein skal jeg si! Det og zombie apocalypse er mine største mareritt. Siter
Ojive Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "Addict skrev: Det var ikke mye morsomt altså, våkna opp og grein skal jeg si! Det og zombie apocalypse er mine største mareritt. Herregud, ting jeg har drømt.... Siter
Addict Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "Ojive skrev: Herregud, ting jeg har drømt.... Det morsomste er sex-drømmer med folk du omgåes jevnlig feks......... Aurelius, Krembolle og FitFish 3 Siter
Ojive Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "Addict skrev: Det morsomste er sex-drømmer med folk du omgåes jevnlig feks......... åh gud, særlig de....#fuck Siter
Addict Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "Ojive skrev: åh gud, særlig de....#fuck #nofuck Siter
Ojive Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "Addict skrev: #nofuck www.reddit.com/r/nofap Aurelius og Addict 2 Siter
FitFish Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "Addict skrev: Det morsomste er sex-drømmer med folk du omgåes jevnlig feks......... Å nei, minner meg om den gangen jeg hadde en veldig fin drøm om en av instruktørene på treningssenteret mitt... Trur du ikke jeg hadde meldt meg på gruppetime med denne visse instruktøren morgenen etter Aldri vært så rød i fjeset FØR timen har begynt før. Gud hjelp. Aurelius 1 Siter
Ojive Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "FitFish skrev: Å nei, minner meg om den gangen jeg hadde en veldig fin drøm om en av instruktørene på treningssenteret mitt... Trur du ikke jeg hadde meldt meg på gruppetime med denne visse instruktøren morgenen etter Aldri vært så rød i fjeset FØR timen hadde begynt før. Gud hjelp. MFW: Addict og Aurelius 2 Siter
FitFish Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "Ojive skrev: MFW: Det var IKKE gøy nei.... Addict 1 Siter
Addict Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "FitFish skrev: Å nei, minner meg om den gangen jeg hadde en veldig fin drøm om en av instruktørene på treningssenteret mitt... Trur du ikke jeg hadde meldt meg på gruppetime med denne visse instruktøren morgenen etter Aldri vært så rød i fjeset FØR timen hadde begynt før. Gud hjelp. I feel ya sistah Siter
Ojive Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "FitFish skrev: Det var IKKE gøy nei.... <---skadefryd Addict og FitFish 2 Siter
Tonje_86 Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Failed på challenge om 5km x 5dager da det er umulig å jogge på tredemølle. Kom ikke lenger enn 2,8km før leggene stivnet og ga opp. Aldri mer jogging på tredemøkka! Aurelius 1 Siter
Gamla Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "Chrsyre skrev: Yndlingstoppen min med halvlange ermer er for liten rundt armene Må kastes. ..kastes i en Fretex-container..? Siden den angivelig bare er for liten rundt armene..? Aurelius, Tutogkjør, olavf og 2 andre 5 Siter
poyekhali Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Hånda som ble kuttet opp da jeg plukket glasskår, ble revet opp under markløft. Tidenes Blodbad.du Stephanie F og Ojive 2 Siter
Afterall Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 "Tonje_86 skrev: Failed på challenge om 5km x 5dager da det er umulig å jogge på tredemølle. Kom ikke lenger enn 2,8km før leggene stivnet og ga opp. Aldri mer jogging på tredemøkka! Mølle er i tillegg dødskjedelig, så nesten like greit Om du allikevel skal løpe på mølle, så håper jeg du har litt incline på mølla, slik at du automatisk får et snillere løpssteg? Siter
Emiliemo Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Klarer ikke finne motivasjon til å ro istedenfor å løpe.. løping er 10002343924892x bedre FatUnicorn, Afterall og Ojive 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.