Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe muskel og styrke svinn må du nok regne med.. Dette kommer selvfølgelig på om hvor mange kg du skal ned. Har før kjørt CKD med glimrende resultater.

Endelig en med erfaring! Følte du at du mista noe mer enn på andre dietter du har vært på? Eller mindre eller så og si det samme?

Skal ned 3-4 kg btw

Schh.. det er hemmelig!!:whistling:

Er vel forsåvidt ikke hemmelig, men har ingenting med tråden og gjøre. Og har rett og slett ikke lyst til og dele den her.

Men 4real kan du get the fuck out of my thread du har ikke en dritt konstruktivt og komme med og do u even lift? go back to ur batcave kkthx.

Annonse

Det er kanskje din tråd, men du følger våre regler. Act your age, eller, for å si det på din måte, gtfo.

Faen er det du sier? Når folk ikke klarer og svare på tråden og gjentatte ganger nevner ting jeg har sagt jeg ikke er interesert i må de tåle en get the fuck out kommentar.

Det finnes forskjellige måter å svare folk på, og du velger den ufine... Det skal ikke så mye til å bare endre litt på hvordan man ordlegger seg.

Såklart, som du ser ordla jeg meg "fint" den første gangen de kommenterte. Om de nok en gang kommer med et ubruklig svar er det en annen sak.

Her holder jeg faktisk med Assie, han får ikke konkret svar på det han lurer på, og han må gjenta seg selv flere ganger. Problemet her inne er at folk tror de vet best, enten det gjelder øvelser eller dietter, og skal dermed anbefale disse til absolutt alle for det finnes jo ikke andre ting som kan fungere. Synes dere skal slette alle innlegg som ikke er skrevet av Assie, Velvet eller Doffen, slik at man faktisk raskt kan lese seg frem til svar på det trådstarter lurer på.

Tusen takk for det! Endelig en som ser greia her. :)

Gjest Ukjent666
Her holder jeg faktisk med Assie, han får ikke konkret svar på det han lurer på, og han må gjenta seg selv flere ganger. Problemet her inne er at folk tror de vet best, enten det gjelder øvelser eller dietter, og skal dermed anbefale disse til absolutt alle for det finnes jo ikke andre ting som kan fungere. Synes dere skal slette alle innlegg som ikke er skrevet av Assie, Velvet eller Doffen, slik at man faktisk raskt kan lese seg frem til svar på det trådstarter lurer på.

Greit dette her da, men han spør jo etter erfaringer, det er en ting! Og jeg er enig med alle(nøytral)! Men som det var nevnt: psmf--> stikkord PROTEINER.

Skal denne "kisen" ligge på 50gram proteiner, og resten fett pr dag.. Så ja.. Er jo "keto" diett, men hvor er balansen? Er etter min mening relevant for evt hjelp og sammenligning med erfaringer.

En keto diett er jo bare "lavkarbo".. Og da kan du jo svarten meg enten sitte og bare ete fett eller bare proteiner hvis man vil. Da vil man oppfylle "ketose".... Så er relevant å vite HVORDAN "Assie" egentlig tenker å gjennomføre dietten. Om han så bare skriver % eller tall... Så kan faktisk de som også har "peiling" når det gjelder det å oppretteholde mest mulig muskelmasse svare ham!

De fleste her på forumet har nok ikke vært i nærheten av en skikkelig diett!;) Mens med litt mer info, så kan nok flere bidra med erfaringer.

Men for all del! Fortsett med "come at me bro" "gtfo" osv....Så får vi et veldig bra forum hvor det blir hyggelige samtaler og deling av erfaringer!

Lykke til Assie(jeg kan ikke snakke om mine erfaringer)! Men håper du får svar på det du leter etter!

Annonse

Sammenlingningene? For de som leser tråden eller for meg mener du?

Altså er ganske enkle valg jeg er ute etter:

feks "Hei jeg kjørte en keto diett med xprot xfett xcarb. Det funker veldig bra for meg og jeg mista typ xmuskelmase som normalt"

eller "jeg kjørte xprot xfett xcarb. følte dietten ikke funka så bra mista xmuskelmasse." typ, du forstår greia. Ser ikke hvordan det er relevant at du trenger å vite hva jeg kjører eller hvordan jeg har satt opp min diett når tråden handler om at jeg spør andre om erfaringer fra deres keto diett.

Kan du forklare meg hvordan det er relevant? :)

Jeg har kjørt hardcore keto med en trening i uka - altså refeed 1 i uka, den dagen jeg trente. Merket at ting blir merkbart tyngre på trening selv etter bare tre sett, få reps og 4 øvelser per trening. MEN styrken holdt seg under hele dietten, tror cluet er å roe ned med treninga om du kjører nazilavt på karben.

Gjest Ukjent666
Sammenlingningene? For de som leser tråden eller for meg mener du?

Altså er ganske enkle valg jeg er ute etter:

feks "Hei jeg kjørte en keto diett med xprot xfett xcarb. Det funker veldig bra for meg og jeg mista typ xmuskelmase som normalt"

eller "jeg kjørte xprot xfett xcarb. følte dietten ikke funka så bra mista xmuskelmasse." typ, du forstår greia. Ser ikke hvordan det er relevant at du trenger å vite hva jeg kjører eller hvordan jeg har satt opp min diett når tråden handler om at jeg spør andre om erfaringer fra deres keto diett.

Kan du forklare meg hvordan det er relevant? :)

Hvorfor skal du ha erfaringer hvis du f.eks kjører 10gram protein og 1kg fett mens andre fyren kjører 300gram protein og 50gram fett? Det er jo ikke sammenlignbart og relevant for erfaringer i det hele tatt? Da er det jo rett og slett ikke vits i å vite det da det er såååå langt ifra hverandre! Er det som er poenget. Er jo en grunn for at muskler trenger proteiner for å holde seg.. Og da igjen: Selvfølgelig vil man miste mer muskelmasse hvis man IKKE spiser proteiner vs spiser proteiner og hvilke mengde.

Har dere sånn CA samme forutsetninger/makroer, DA skal jeg heller si at erfaringene er relevant for hele tråden!

Jeg skjønner poenget ditt for all del, men ser du mitt?:)Er jo ikke vits å få tilbakemeldinger ang erfaringer på ketose, da ketose kan "anskaffes" på flere måter(forskjellige makroer) og dermed også forskjellige resultater. Jeg går jo utifra at du vil ha erfaringer grunnet du skal gå på "keto diett" selv? Og derfor ønsker å se hvordan andre har endt opp? Da bør jo også makroene/forutsetningen være noe lunde "sammenlignbart" for at du i det hele tatt skal ta "Imot" informasjonen....

PS: Sier ikke du trenger hjelp, men går utifra at siden du spør: så vil du ha en pekepinn på hvordan det har gått med andre, men der igjen: Er ikke vits å ta med en som spiser 500gram fett hvis du spiser 500gram protein. Blir jo ekstreme forskjeller...

Vell PSMF er ikke det samme som en keto diett. Som regel er en keto diett som er veldig høy i fett, ca ingen karbo, og relativt lite proteiner. Type ketose diett som har blitt bruk til å behandle eplepsi.

Fin Q & A , om ketose vs PSMF diett

Ketogenic Diets: High-fat or High-Protein - Q&A | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald

Jeg har kjørt hardcore keto med en trening i uka - altså refeed 1 i uka, den dagen jeg trente. Merket at ting blir merkbart tyngre på trening selv etter bare tre sett, få reps og 4 øvelser per trening. MEN styrken holdt seg under hele dietten, tror cluet er å roe ned med treninga om du kjører nazilavt på karben.

Hvor mye prot carb og fat lå du på da? Og hvor lenge kjørte du på det? Takk for svar btw! :)

Hvorfor skal du ha erfaringer hvis du f.eks kjører 10gram protein og 1kg fett mens andre fyren kjører 300gram protein og 50gram fett? Det er jo ikke sammenlignbart og relevant for erfaringer i det hele tatt? Da er det jo rett og slett ikke vits i å vite det da det er såååå langt ifra hverandre! Er det som er poenget. Er jo en grunn for at muskler trenger proteiner for å holde seg.. Og da igjen: Selvfølgelig vil man miste mer muskelmasse hvis man IKKE spiser proteiner vs spiser proteiner og hvilke mengde.

Har dere sånn CA samme forutsetninger/makroer, DA skal jeg heller si at erfaringene er relevant for hele tråden!

Jeg skjønner poenget ditt for all del, men ser du mitt?:)Er jo ikke vits å få tilbakemeldinger ang erfaringer på ketose, da ketose kan "anskaffes" på flere måter(forskjellige makroer) og dermed også forskjellige resultater. Jeg går jo utifra at du vil ha erfaringer grunnet du skal gå på "keto diett" selv? Og derfor ønsker å se hvordan andre har endt opp? Da bør jo også makroene/forutsetningen være noe lunde "sammenlignbart" for at du i det hele tatt skal ta "Imot" informasjonen....

PS: Sier ikke du trenger hjelp, men går utifra at siden du spør: så vil du ha en pekepinn på hvordan det har gått med andre, men der igjen: Er ikke vits å ta med en som spiser 500gram fett hvis du spiser 500gram protein. Blir jo ekstreme forskjeller...

Hvorfor jeg skal ha erfaringer? For det første får jeg et generelt innblikk av hvordan dietten fungerer, for det andre kan jeg evt justere på dietten før eller underveis etter svarene jeg får om de er gode nok.

Hvorfor begynner du og snakke om at muskler trenger proteiner? Regner med at alle på fitnessbloggen er klar over dette. Dessuten er jeg 100% sikker på at proteinen inntaket jeg har satt opp holder. Er hovedsaklig fett og carb inntak jeg er interessert i når det gjelder erfaringer.

Jeg ser hvordan du tenker, men jeg mener fortsatt som jeg nevnte over at det vil gi meg den infoen jeg trenger uansett.

Og ja som nevnt tidligere i tråden skal jeg gå på en keto diett selv.

Nå spiller det forsåvidt ingen rolle om erfaringene jeg er ute etter ikke har noen nytte for meg, de vil ha en viss nytte for meg.

Kjørte en mnd, til sammen 4 refeeds. 1500 kcal dagen - 20 gram karb, 50 gram fett, 250 gram prot.

120 gram prot +karb inntil 2000 kalorier på treningsdager. Gikk ned mye i fett, men det sykeste var når jeg kjørte over på "vanlig" kosthold med mye karb. Musklene sugde det til seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...