Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså nå er jeg veldig ensforming i kosten, men en middag er typisk slik som dette: 200g kjøtt, vanligvis i form av karbonadedeig :oops:, med diverse krydder jeg syns er digg. 200g frosne grønnsaker typ: hva en som er i frysern. Ost er et must og litt kesam.

Eter sjeldent ris og potet ved siden av, jeg er lat og vil ikke vente til det er kokt ferdig :p

Ellers kan du jo sjekke ut: Dagens oppskrift på Facebook | Fitnessbloggen Forum eller Oppskrifter - Fitnessbloggen for inspirasjon :)

Annonse

Fredag=pizza, aner ikke og bryr meg ikke om kalorier.

300g spaghetti

4-5 spiseskjeer olivenolje

600g karbonadedeig

690g pastasaus (first price, latterlig mye sukker i den!)

1L helmelk

Ca 3600kcal.

Er det ikke like billig å kjøpe en boks hermetiske tomater, en gulrot og en løk? Mos og kok til pastasaus.

Annonse

En kyllingfiltet, ris, brokkoli og grulerøtter. OG bærnnesaus!! Aner ikke hvor mye kalorier det er..antageligvis en hel haug, men jeg trenger masse mat! *liker mat*

og jeg trenger det motsatte. :);):thumbsup:

Fredag=pizza, aner ikke og bryr meg ikke om kalorier.

Er det ikke like billig å kjøpe en boks hermetiske tomater, en gulrot og en løk? Mos og kok til pastasaus.

en boks hermetiske tomater, en gulrot og en løk istedet for pastasaus med masse sukker var en god ide. Den skal jeg bruke

Sunn taco med kyllingfilleet med hjemmelaget tacokrydder, grønnsaker, tacosaus og mager kesam! fredagsfavoritten med en sunn vri :)

Høres godt ut. men bruker du da lefse med fiber istedet for de vanlige lefsene?

vil du del oppskriften på tacokrydderet ditt?;)

Veldig enkelt, men jeg syntes det smaker mer enn bra nok, tar det på slump, noen er jo mer glad i noen krydre enn andre og. Bruker spiskummin (masse, her kommer tacosmaken inn), hvitløk, salt, pepper, chilli. Også tar jeg som vanlig litt vann i panna og lar det trekke inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...