Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Forumet sender ut en epost når man får svar på en tråd man abonnerer på, men for de mest aktive medlemmene kan det være greit å skru av.

Slå av epostvarsling

1. Velg instillinger under navnet deres på toppen. Fjern haken ved og motta epost-varsel ved svar.
  2. For å fjerne epostvarsling på de postene man allerede følger: Enten klikk på linken i mailene for å deaktivere eller gå til Fulgte tråder under instillinger, og klikk Vis alle fulgte tråder, merk alle, og velg Deaktiver Epostvarsel

Det er også mulig å forandre mye på hvordan notisene oppe til høyre fungerer, feks å ikke få beskjed der når man får svar, men allikevel se når andre liker eller siterer deg. Disse tingene styrer dere under Varslingsinstillinger.

Har du problemer med å få tingene sånn du vil, spør her så får du hjelp.

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...
Merkelig. Har du sjekket spam?

Gjelder det flere?

Haha, faktisk... jeg tenkte ikke på å sjekke spam engang.

men joda, der har du svaret!

gmail hadde plutselig begynt å oppfatte fitnessbloggen som spam, ble kanskje litt i meste laget :D

takk espen! nesten litt flaut at jeg ikke tenkte på det..

har du lyst til å sjekke den andre tråden jeg la ut i dette underforumet? :)

Annonse

Det går an å velge når man følger tråden oppe til høyre. Om man automatisk har slått på følg/epost får man det på alt man svarer på. Se guiden på toppen for å forandre instillingene

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...