Gå til innhold

Noen her som har fått Restylane i leppene før? Ble dere fornøyd ?


Sky

Anbefalte innlegg

Dette er ikke ment til noen spesielle, men må bare si at jeg blir litt oppgitt når det er så mange som setter likhetstegn mellom restylane i leppene og duck lips. Det er ikke snakk om plastic surgery overload...gawd. Drit i å dra alle under én kam da.

/end rant. Sorry...måtte bare. carry on! :)

Enig med deg, om noen hører ordet Botox/Restylane så tror alle noe negativt med engang. Jeg bruker selv, og kjenner mange andre som gjør det. Og noen av de er helt vanlige jenter som ikke er "glamourmodeller", og det er mange flere som bruker men som ikke går rundt å sier det til gud og enhver mann. Og det er ingen som kan se det på de at

de bruker noe som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 7 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Lurer på når trenden med å skyte inn synthol skal komme, jeg. Alt det drite dere kvinner gjør for å fikse på dere selv. Noen ser jo rett og slett ut som tveskjønna gakkgakker. Fikse på ditt, fikse på datt. Klager på at gutter er kroppsfikserte, bare ser på pupper og slikt. Ja, og hvem faens feil er det? Jo, dere kvinner! Dere er jo like fake som en plastikkposer. Fysjameg!

Kvakk, kavakkvakk, kvakkvakk, kvakk, kvakk,kvakk,kvakkk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første tanken som slo meg og, når blir synthol mainstream hos gutta? Dette er jo i praksis fyllmasse akkurat som synthol, så hvorfor ikke. Det er skammelig å se at jenter/gutter tar alt for god fisk så lenge det er populært og rollemodellene bruker det. Når ble dette noe mer seriøst en synthol? Jeg har ingenting i mot at dere bruker det, ikke missforstå, det er heller det at moten bestemmer hva som er greit/ikke greit, og motebransjen har tydligvis så mye makt at jenter ikke har noe problem med å dytte ukjent stoff inn i alle kroppens lemmer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...