Gå til innhold

Noen her som har fått Restylane i leppene før? Ble dere fornøyd ?


Sky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror hva folk syns ser naturlig ut er veldig individuelt.. Jeg syns ikke det ser naturlig ut.. :) Man ser godt at det er fake.. samme som med puppene dine... Regner med du ikke blir fornærmet av kommentaren om det, ettersom hele instagrammen din er full av puppebilder så tåler du vel en slik kommentar. :) Pen er du da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg ser det er veldig mange forskjellige meninger. Så lenge man styrker selvtilliten og gjør det for din egen skyld og ikke noens andre så syns jeg det er helt OK å fikse litt på seg selv. Restylane er jo noe som forsvinner etter hvert i leppene, er jo ikke permament. Genialt etter min mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler denne fra smashbox. Den funker faktisk godt, når jeg brukte den før kjente jeg det prikket skikkelig i leppene og de holdt seg fyldige hele kvelden. Et godt alternativ til injeksjon.

Om du vil leppene skal se større ut er et triks å legge lys shimmerskygge midt på leppene oppe og nede (helt ut i kanten)

lip%20plumper.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter tror de vil ha alt naturlig, men de gjør ikke det. Vi jenter og damer har lurt han-kjønnene i tusener av år med sminke og andre illusjoner. For å få det fallet i håret til å se ut som det "bare har lagt seg sånn" før en tur på byen, har vi i virkeligheten har brukt en time på badet (eller mer/mindre). Selvfølgelig prøver vi å gi uttrykk for at vi er naturlig pene, rene og myke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir man avhengig av restylane? Er det stor sjangs?

Går ikke an å bli avhengig av selve stoffet, men er jo mange som føler de blir avhengig av effekten. Slik er det jo med det meste slike ting (f.eks silikon, botox osv), at en etter hvert venner seg sånn til hvordan du ser ut at du vil ta mer og mer :) Kjenner for eksempel flere venninner som har silikon, som var veldig fornøyde i starten, men nå vil ta enda større implantat fordi de mener de er for små (selv om de nesten er i største laget om du spør meg :p) De blir litt blinde på det liksom...

Men når det gjelder restylane, juvederm og botox så er jo dette noe som går bort etter en stund, så om du vil beholde effekten er en jo nødt til å ta påfyll :) Tar du hos en seriøs lege så stopper han deg nok før du tar for mye da ;)

Litt kronglete skrevet, men håper du forstår :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke an å bli avhengig av selve stoffet, men er jo mange som føler de blir avhengig av effekten. Slik er det jo med det meste slike ting (f.eks silikon, botox osv), at en etter hvert venner seg sånn til hvordan du ser ut at du vil ta mer og mer :) Kjenner for eksempel flere venninner som har silikon, som var veldig fornøyde i starten, men nå vil ta enda større implantat fordi de mener de er for små (selv om de nesten er i største laget om du spør meg :p) De blir litt blinde på det liksom...

Men når det gjelder restylane, juvederm og botox så er jo dette noe som går bort etter en stund, så om du vil beholde effekten er en jo nødt til å ta påfyll :) Tar du hos en seriøs lege så stopper han deg nok før du tar for mye da ;)

Litt kronglete skrevet, men håper du forstår :p

Hehe ja jeg forstår ;) Akuratt det jeg er redd for, at jeg elsker resultatet og vil prøve mer og mer uten å tenke meg om og blir blind, og ender opp som duckface :p Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fortell meg hva jeg skal være. :)

Viss man har tvangstanker, depresjon eller angst har man kanskje større sjangse for å bli avhengig av ting. Det var det som var poenget mitt. Det var litt teit/ufølsomt å skrive det på den måten kanskje.

Åja :) Da misforstod jeg litt men skjønner nå hva du mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...