Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Nok en gang greit å skille mellom feitere og tyngre... :)

Du kan bli noe tyngre da du holder mer vann i musklene, men absolutt ikke feitere. Vil heller si at det er fare for noe større muskler og bedre pump.

Annonse

Skrevet

Pass på å drikke nok vann. Jeg drikker sinnsykt mye vann når jeg tar kreatin! Føler nesten at jeg alltid er tørst. Men prøver å drikke den samme mengden hver dag slik at kroppen ikke holder på så mye vann. Funker for meg. Lykke til!

• 1 måned senere...
Skrevet

Magetrøbbel? Vil det si at man må løpe på do i hytt og pine? Er det forenlig med styrketrening? Litt kjipt om det kommer en ukontrolert utblåsning hver gang man tar hardt i på trening...

Annonse

Skrevet
Jeg har brukt kreatin i flere måneder, og gikk ikke opp i vannvekt engang. :) Så det er individuelt.

1/3 har null effekt av kreatin. Jeg er en av de 33ish prosentene. Vekten regulerer seg ikke og jeg merker ingen forskjell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...