Gå til innhold

Jack3d til under 200kr!


mcgrath

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For noen er dette gammelt nytt, men forhåpentligvis kan dette også hjelpe noen studenter å spare litt ;)

Kjøp Jack3d hos

iHerb.com - Vitamins, Supplements & Natural Health Products

og tast inn ****** ved utsjekking og få 5$ ekstra rabatt :)

[ATTACH=full]37600[/ATTACH][ATTACH=full]37600[/ATTACH]

Hva slags effekt har dette produktet? Har hørt relativt mye negativt om det og ubehagelige virkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags effekt har dette produktet? Har hørt relativt mye negativt om det og ubehagelige virkninger.

For min del blir jeg mer konsentrert og får mer pump (mulig det er placebo).

Men det er ikke bare Jack3d du får 5$ rabatt på ved å taste inn koden, du får det på valgfri vare. Jack3d var bare ett eksempel fra min side, siden det er såpass populært og ikke fåes kjøpt i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Etter å ha prøvd for første gang i dag; Prikking på armene og i ansiktet.:huh:

Jeg testet ut kjærestens Jack3d her om dagen og opplevde det samme, faktisk. Kløe rundt kjeven og mellom fingrene. Ble motsatt effekt; mistet konsentrasjonen til fordel for kløingen. Aldri mer :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del blir jeg mer konsentrert og får mer pump (mulig det er placebo).

Men det er ikke bare Jack3d du får 5$ rabatt på ved å taste inn koden, du får det på valgfri vare. Jack3d var bare ett eksempel fra min side, siden det er såpass populært og ikke fåes kjøpt i Norge.

Kan som sagt handle andre ting enn Jack3d på iherb;)

Jada, vi skjønner at du vil yte godt av fordelene det gir deg, ved å la andre bruke din rabattkode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Noe galt med det? Jeg ser på det som èn vinn-vinn-situasjon:)

Slitsomt når det blir så synlig og påtrengende. Tenk om 500 fitnessbloggere skulle startet egne tråder der de prøvde å hinte folk til å bruke rabattkoden deres ved iHerb-bestillinger. Er det i det hele tatt lov å bruke forumet til reklamering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt når det blir så synlig og påtrengende. Tenk om 500 fitnessbloggere skulle startet egne tråder der de prøvde å hinte folk til å bruke rabattkoden deres ved iHerb-bestillinger. Er det i det hele tatt lov å bruke forumet til reklamering?

Det er en måte å se på det.. På en annen måte så ville mange kunne spart penger ved å bruke rabattkodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fjernet koden. Forumet skal ikke brukes til reklamering.

Vi tillater ikke at brukere lurer inn linker/koder de tjener på på forumet her. På lik linje som vi ikke tillater at nettbutikker reklamerer for produkter.

For mer info: Nyheter om små og store forbedringer på sidene | Fitnessbloggen Forum

Hvis du virkelig bare vil at folk skal spare penger, så har Fitnessbloggen sin egen rabattkode på iherb: CEB388 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...