Gå til innhold

Hva slags fettprosent har disse damene?


Ninian

Anbefalte innlegg

folk vil se bilde av deg!

behøver du å bekymre deg så mye for fettprosent da? ville fokusert på harde økter med knebøy, bulgarske utfall, markløft, plyo-hopping, endel benk (for å øke brystmuskulaturen/større pupper http://www.iform.no/pub/art.php?id=28), og markløft (en sterk jenterygg er utrolig sexy, i mine øyne. Samt at her trener du mage og ben i tillegg!)

Tror du bare trenger å trappe opp styrketreninga, spise nok (riktig) så vil du komme dit du vil!

Er ikke sånn at jeg ligger søvnløs om natta og tenker på dette, er bare nysgjerrig.. ;)

Forresten må jeg skuffe deg, de damene i artikkelen har nok silikon.. Men joda, jeg skal trene mer styrke. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke du bør legge så mye vekt på å se ut som andre damer, sånt kan man bli tullete av.

Sett deg mål i forhold din kropp, tren og spis fornuftig :)

Skulle akkurat til å "like" denne, men så kom jeg på at jeg er ikke den rette til det, men jeg støtter forslaget! Og hgåper flere har den samme tankegangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å se ut som meg selv, men det hindrer meg ikke i å ville forbedre det jeg har. Er det ikke det dette handler om? Å bli den beste og sunneste utgaven av seg selv? Disse drømmedamene er ikke akkurat urealistiske mål, og spørsmålet er jo hvilken fettprosent jeg bør etterstrebe for å se ut slik jeg mener jeg vil være finest. :)

Det er en forskjell på å forbedre seg selv, og ville se ut som andre, mener nå jeg ;)

Vi alle streber etter en "drømmefysikk" og finner inspirasjon hos andre. Jeg er bare redd for at du skal bruke for mye tid på å sammenligne deg med andre damer, som gjerne er preferansen til kjæresten din. Sånt kan føre til at man blir misfornøyd med seg selv til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en forskjell på å forbedre seg selv, og ville se ut som andre, mener nå jeg ;)

Vi alle streber etter en "drømmefysikk" og finner inspirasjon hos andre. Jeg er bare redd for at du skal bruke for mye tid på å sammenligne deg med andre damer, som gjerne er preferansen til kjæresten din. Sånt kan føre til at man blir misfornøyd med seg selv til slutt...

Jeg skjønner hva du mener, men det er ikke noen fare for at jeg blir "en av de misfornøyde jentene". Bruker veldig lite tid på å sammenlikne meg med andre, og har nok over gjennomsnittet god selvtillit. :) Er som sagt kun ute etter å bli en bedre utgave av meg selv. :)

Edit: Jeg skjønner også veldig godt at selv om jeg går ned noen prosent i fett, så vil jeg aldri se ut som Sofia eller Beyonce. Men jeg vil se ut som en enda finere Ninian! Og det er mer enn bra nok for meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener, men det er ikke noen fare for at jeg blir "en av de misfornøyde jentene". Bruker veldig lite tid på å sammenlikne meg med andre, og har nok over gjennomsnittet god selvtillit. :) Er som sagt kun ute etter å bli en bedre utgave av meg selv. :)

Bra! Vil ikke at flere skal "miste hode" av skjønnhetsjaget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dette er et forum for de som elsker fitnessdamer, men jeg tenkte jeg skulle prøve meg anyway.. Jeg har målt fettprosenten min med kaliper, inbody720 og fått den vurdert av en ekspert, og konklusjonen er at jeg ligger ca rundt 25%. Er relativt fornøyd med det, men lurer jo allikevel å "forbedre" litt. Jeg vil ikke se ut som Viktoria's Secret-modellene eller Kristine Weber, det er ikke i kategorien ønskekropp. Derimot har jeg en liste med noen de fineste damene jeg vet om:

Sofia Vergara

Suelyn Medeiros

Beyonce

Rihanna

Kim Kardashian

Er det noen her som kan estimere sånn ca hva disse ligger på i fettprosent? Vet at noen at de svinger litt i vekt, men har prøvd å finne fine bilder. Hadde vært gøy å vite hva jeg har å jobbe mot. =)

Hva en prosenten er, så er den flott :) En seriøs lineup med hotties du har lista opp der :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden Kim Kardashian står på listen din må jeg bare skryte på meg å gå på samme treningssenter som henne, hahaha ;D

nemig Barry's Bootcamp! Eneste senteret i den kjeden utenfor USA ligger faktisk i Bergen! Superbra intervalltrening som minner litt om crossfit i en nattclub haha, er du i Bergen får du prøve det ut! Har fått 4 cm større rompe (etter bildet mitt er tatt) og ingen endring på midjen! Bare sjekk nettisden www.barrysbootcamp.com ! Det er virkelig i intervalltrening der man fokuserer på både kondisjon og styrke som gir kardashian bootien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Kim Kardashian står på listen din må jeg bare skryte på meg å gå på samme treningssenter som henne, hahaha ;D

nemig Barry's Bootcamp! Eneste senteret i den kjeden utenfor USA ligger faktisk i Bergen! Superbra intervalltrening som minner litt om crossfit i en nattclub haha, er du i Bergen får du prøve det ut! Har fått 4 cm større rompe (etter bildet mitt er tatt) og ingen endring på midjen! Bare sjekk nettisden www.barrysbootcamp.com ! Det er virkelig i intervalltrening der man fokuserer på både kondisjon og styrke som gir kardashian bootien :D

haha, får du penger for å markedsføre dette eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Kim Kardashian står på listen din må jeg bare skryte på meg å gå på samme treningssenter som henne, hahaha ;D

nemig Barry's Bootcamp! Eneste senteret i den kjeden utenfor USA ligger faktisk i Bergen! Superbra intervalltrening som minner litt om crossfit i en nattclub haha, er du i Bergen får du prøve det ut! Har fått 4 cm større rompe (etter bildet mitt er tatt) og ingen endring på midjen! Bare sjekk nettisden www.barrysbootcamp.com ! Det er virkelig i intervalltrening der man fokuserer på både kondisjon og styrke som gir kardashian bootien :D

Har forsåvidt skjønt at det er mer en trening som har gitt Kardishian den "bootien", hehe :D

http://weeklyworldnews.com/headlines/19194/kim-kardashians-butt-explodes/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar, men jeg må bare summere opp om jeg har forstått det riktig:

Jeg ligger bare noen få prosent over drømmekroppen, og alt jeg trenger å gjøre er å løfte tunge vekter i noen mnd så er jeg i mål? :p Høres veldig bra ut. Prøvde meg på dette helkroppsprogrammet igår; http://fitnessbloggen.no/la-deg-inspirere-av-disse-treningsprogrammene/ og idag er det tungt å gå. ;) Veldig gøy! Må fortsatt trene en del Zumba, da jeg starter som instruktør i november, men satser på styrke 2-3 ganger i uka fremover. Har ikke gjort det før, så har trua på forbedret kropp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke de damene er noe spes fine jeg :wub:

(Utenom Rihanna da!) Hun har fine former, men kunne godt vært mere muskuløs og hatt en lavere fettprosent.

Tok en sånn "Body Composition Analyser" test for en uke + siden og den viste 21,6 % Fett - 12,10 kg Fett og Muskelmasse på 41,50 kg. Min Bmi er 20 og min "Physique rating" er i øvre kant av kategorien "Thin and Muscular" og i øvre kant av kategorien "Under Fat".

Hadde jeg ikke hatt så stor muskelmasse og lik fettprosent (da hadde jo vekta vært lavere sef) så hadde jeg sett ut som en tynn fjert. Er jo så forskjellig fra person til person.

Tren og spis riktig, ta en sånn test til om et par måneder om nødvendig for å sammenligne formen ;)

Hemmeligheten er : Bygg en symmetrisk muskelmasse på en sunn måte og drit i å fokusere sånn på fettprosenten. Du ser selv hvordan du ligger ann bare ved å "klype" deg i magefettet og andre plasser. Et speil holder i massevis for oss "vanlige" som ikke skal konkurrere osv.

Lykke til med bikiniformen ;)

Enig, jeg synes de er litt småchubby:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, disse damene er kvinnelige, ikke muskulløse, og da vil fettprosenten bli høyere.

Hvis du skal ned i fettprosent, må du ligge litt i kaloriunderskudd (hvis det bare er bittelitt vil kroppen bare senke forbrenninga, det bør være bortimot 400 kcal). Så spiser du gradvis normalt igjen når du får den effekten du vi ha.

Du kan også gjøre varige endringer som eks kutte ut søtsaker i hverdagene :) Hvis du ikke har gjort det fra før av da.

Hvis du liker utholdenhetstrening er det ganske god trening (spesielt løping, men liker du ikke det kan du sykle ol.). Svømming er både utholdenhetstrening og styrke, i tillegg til at det er avslappende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...