Gå til innhold

Kjoledamer, halp!


Chiara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns de har mange fine kjoler på Nelly.com og ikke så verst pris heller:)

Enig. Også syns jeg asos.com har en del fint til en overkommelig pris. Mulig det kan bli litt for casual for et bryllup.

Ellers kan man jo sjekke ut TopsShop eller Zara? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Også syns jeg asos.com har en del fint til en overkommelig pris. Mulig det kan bli litt for casual for et bryllup.

Ellers kan man jo sjekke ut TopsShop eller Zara? :)

Elsker alle de butikkene du nevnte, hi hi!:)

Syns derimot ikke Zara er såå flinke på kjoler, men kan hende man finner noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg satt akkurat å så på den til høyre... men jeg syns kvaliteten så noe laber ut? noen erfaring med kjoler fra nelly?=)

70% av kjolene mine er fra nelly faktisk, elsker kjolene derifra :) Er ikke annet en fornøyd. Kun en av de mange kjolene har vært av dårlig kvalitet, den ble kjøpt på tilbud :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Modcloth - utrolig mange søte kjoler i hvert fall. Er stadig innom for å sikle litt. Vurderer nå å klinke til på et par til sommeren.

Forøvrig kjøpte jeg verdens nydeligste, fotside selskapskjole på Diin i Oslo, Majorstua, forrige uke. Den kostet noen tusenlapper, men har en skikkelig "wow"-effekt. Jeg tror det har vært min aller beste kjoleinvenstering så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg er evig lykkelig i dag. Bestile to kjoler fra USA (simplydresses.com) forrige fredag. I dag kom de på døren. Passet perfekt gjorde de også. Litt småekkelt å puste, men får sulte meg litt på forhånd så ordner det seg. Haha. Det som var artig med begge kjolene, var jo at jeg faktisk får pupper i de. Jeg har ikke pupper, men det skulle man ikke tro.

Enda ikke helt bestemt meg for hvilken kjole, da.

post-538-14440864865763_thumb.jpg

post-538-14440864861165_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg er evig lykkelig i dag. Bestile to kjoler fra USA (simplydresses.com) forrige fredag. I dag kom de på døren. Passet perfekt gjorde de også. Litt småekkelt å puste, men får sulte meg litt på forhånd så ordner det seg. Haha. Det som var artig med begge kjolene, var jo at jeg faktisk får pupper i de. Jeg har ikke pupper, men det skulle man ikke tro.

Enda ikke helt bestemt meg for hvilken kjole, da.

Superfine! Nydelig midje, særlig i den første! :wub: Jeg stemmer for den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg er evig lykkelig i dag. Bestile to kjoler fra USA (simplydresses.com) forrige fredag. I dag kom de på døren. Passet perfekt gjorde de også. Litt småekkelt å puste, men får sulte meg litt på forhånd så ordner det seg. Haha. Det som var artig med begge kjolene, var jo at jeg faktisk får pupper i de. Jeg har ikke pupper, men det skulle man ikke tro.

Enda ikke helt bestemt meg for hvilken kjole, da.

[ATTACH]38578[/ATTACH][ATTACH]38579[/ATTACH]

Hvordan er størrelsene?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superfine! Nydelig midje, særlig i den første! :wub: Jeg stemmer for den!!

Enig, gå for den første, kjempefin:)

Sier den første også, den skilte seg mest ut og gav deg en misunnelsesverdig figur ;)

Takker! Jeg får prøve kjolene med fullt antrekk, så får vi se hva det blir til :)

Hvordan er størrelsene?;)

Jeg målte omkretsen av hofte, midje og bryst og plotta det inn på hjemmesidene deres. Størrelsene varierer fra kjole til kjole, så selvom du er en størrelse 8 i ene kjolen, kan du fort være størrelse 6 i en annen.

Litt av problemet hos meg, er at hoftene mine tydeligvis ikke er i samsvar med brystet. Så om jeg skulle valgt str ut i fra brystmålet, måtte jeg gått for str 2-4. Basert på hoftemålet måtte jeg gått for stør 8-10. Det viktigste er vel at bryst- og midjemålet er passelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...