Gå til innhold

Sykling kan gjøre kvinner mindre..sensitive


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk og pris, da har jeg en god unnskyldning til hvorfor jeg ikke trenger å sykle mer :p (ettersom dette har vært den eneste cardiotreningen fysioterapauten har tillatt meg i nesten 3 måneder) HURRA og takk!

+1 :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i alle fall kjent i manneverden!;p

Dog 30min spinning er ingenting :p men mange av de som driver med sykling har rapportert impotens, for en viss periode.

Sier selv...setet er jo knallhardt:p

Husker ett senter jeg trente for mange år siden. Hadde de "damesykler" med stoore myke seter xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For menn er det vel slik at å sitte på et sete over lengre tid kan stenge den eneste blodtførselen til de edlere deler som ligger langs perineum? Derfor det er viktig å reise seg og riste litt på stumpen i blandt om man sykler langt :p Og jeg har hørt at proffesjonelle BMXere har opptil 45% dårligere sædkvalitet pga. sporten. Det er nok ikke bare damene som må tenke seg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For menn er det vel slik at å sitte på et sete over lengre tid kan stenge den eneste blodtførselen til de edlere deler som ligger langs perineum? Derfor det er viktig å reise seg og riste litt på stumpen i blandt om man sykler langt :p Og jeg har hørt at proffesjonelle BMXere har opptil 45% dårligere sædkvalitet pga. sporten. Det er nok ikke bare damene som må tenke seg om...

Awesome. Sykling som prevensjon? Ja, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMX er jo også en sport hvor det forekommer mye hopping og kjøring i forholdsvis bratte bakker,så jeg kan tenke meg at rognpåsan får seg ganske mye knall,fall og harde trøkk. Da er det kanskje ikke så vanskelig å tenke seg at det kan gi konsekvenser for innholdet heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...