Gå til innhold

Frysepinn eller glødetråd?


Cilla

Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig glødetråd. Jeg er alltid varm, og blir sett rart på når jeg er eneste som står i t-skjorte mens de andre står godt innpakket i jakker og sjal.

Nå når jeg har fått litt mer muskler, så har jeg blitt enda varmere!

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glødtråd. Liker å ha det kaldt rundt meg, spesielt når jeg sover- jo nærmere minus det er jo bedre- Her står vinduet på vindt gap om vintern. Men har jo litt ekstra på kroppen så kanskje det er bra tettpakka så jeg holder varmen?=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frysepinn, uten tvil. Eneste gang jeg var på mannen sitt nivå mtp og ha samme ideale innetemp og soveromstemp, var da jeg var gravid første gang og la på meg ca 40 kilo. Etter det, har det aldri skjedd. Merkelig nok er jeg superbra og komme meg ut i sjøen og bade på varme sommerdager, selv om sjøen ikke er veldig varm.

Har tenkt på de med kroppstemp og frysing og kamp mot lav fettprosent her inne. De må jo bli fryktelig frosne av seg? Jo mer vekt jeg mister,jo mer fryser jeg. Nå trener jeg styrke, så vil anta muskelmassen har økt, styrken har jo det....;) men er frossen som før. Nesten verre enn før jeg begynte med styrke....vekta er vel ca lik.... Fettet er vel isolasjonen vår, ikke muskler? Eller? Større muskelmasse øker j forbrenning og ergo kan man vel også få en varmeeffekt derifra? Men om man spiser "for lite" for å gå ned vekt, så må man vel fryse? Jeg merker kcalunderskudd med og bli veldig frossen som de første tegn.. Hadde jeg bodd i varmere strøk (noe jeg at gjort) er det lettere og fortsette med et moderat kcalunderskudd. For frysninger uteblir...en varm sommer vises alltid på vekta, faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før glødetråd uten like. Kunne ri i singlet i -20 grader uten problem. Er noe mer normalisert nå, men fremdeles glødetråd:D

Er det normalt å ha veldig varierende temperatur på ulike steder av kroppen egentlig? Har fått en del beskymrede medmennesker av det her; hendene og føttene mine er så kalde at folk får frysninger av å ta meg i hånda, mens rygg og bryst var så varmt at de nesten vurderer å kjøle meg ned. Ikke noe jeg har tenkt mye over selv at det var så store variasjoner, men vet at jeg alltid har hatt litt kalde hender...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hendene og føtterne er normalt å være kalde på, "normalt" som at mange er det.

Kan gi folk folk ett som er kalde/fryser på tåfisene! Akupunktur!:) Testa selv, helt sykt:p kjenner blodet og varmen strømmer ut.

Høres ut som noe jeg burde prøve, takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...