Gå til innhold

Ja hvordan går det med puppene jenter? *vektnedgang*

KariKanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har omtrent ikke pupper, men det som er begynner å bli fastere ja... ;)

Det som er så kjekt syns jeg, så slepp man å føle at alt henger :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Aner ikke!! Prøvde bikini i går, og blir vell som vanlig en trekantbikini.. Men har lyst på en uten stropper....så skrik ut om dere finner en som er fin for sokker med tennis all inni;)

Seafolly har fine bandeau-topper, og det følger med ekstrafyll inni en del av dem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men dere som har små pupper. Hvilken bikini velger dere? i år har jeg gitt opp litt. Så jeg fant en bh som passet som ett skudd, og gir ett helt annet utseende enn hva som er inni bh'n ;)

Slike bikinier er bra til små pupper som enda ikke har gitt etter for tyngdekraften!

post-577-14440855118224_thumb.jpg

De er fra H&M - som har MASSE utvalg i alle farger og fasonger!:D

post-577-14440855117851_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike bikinier er bra til små pupper som enda ikke har gitt etter for tyngdekraften!

[ATTACH=full]29731[/ATTACH][ATTACH=full]29732[/ATTACH]

De er fra H&M - som har MASSE utvalg i alle farger og fasonger!:D

Sånn bikini er ikke noe fine på meg, har for breie skuldre og midje.. ser bare rart ut!! :thumbsdown: Trekant er det mest flaterende på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bikini er ikke noe fine på meg, har for breie skuldre og midje.. ser bare rart ut!! :thumbsdown: Trekant er det mest flaterende på meg.

Har ganske brede skuldre selv, men bruker slik bikini likevel:D Er så digg å slippe skillet etter stroppene:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...