Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg har så små pupper at ingen (INGEN) BH-er passer. Jeg har prøvd å få bistand i flere undertøysbutikker nå, men har slått meg til ro med at sportsbh/ingen bh er like greit. Når A-cup ikke funker en gang, da er det bare til å la dem gå fri. :p

Gjest xxxxxx
Aner ikke!! Prøvde bikini i går, og blir vell som vanlig en trekantbikini.. Men har lyst på en uten stropper....så skrik ut om dere finner en som er fin for sokker med tennis all inni;)

Seafolly har fine bandeau-topper, og det følger med ekstrafyll inni en del av dem;)

..men dere som har små pupper. Hvilken bikini velger dere? i år har jeg gitt opp litt. Så jeg fant en bh som passet som ett skudd, og gir ett helt annet utseende enn hva som er inni bh'n ;)

Slike bikinier er bra til små pupper som enda ikke har gitt etter for tyngdekraften!

post-577-14440855118224_thumb.jpg

De er fra H&M - som har MASSE utvalg i alle farger og fasonger!:D

post-577-14440855117851_thumb.jpg

Slike bikinier er bra til små pupper som enda ikke har gitt etter for tyngdekraften!

[ATTACH=full]29731[/ATTACH][ATTACH=full]29732[/ATTACH]

De er fra H&M - som har MASSE utvalg i alle farger og fasonger!:D

Sånn bikini er ikke noe fine på meg, har for breie skuldre og midje.. ser bare rart ut!! :thumbsdown: Trekant er det mest flaterende på meg.

Sånn bikini er ikke noe fine på meg, har for breie skuldre og midje.. ser bare rart ut!! :thumbsdown: Trekant er det mest flaterende på meg.

Har ganske brede skuldre selv, men bruker slik bikini likevel:D Er så digg å slippe skillet etter stroppene:p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...