Gå til innhold

Protein pulver med på jobb?


Mr.Shallow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er en relativt tynn mann, har mistet en del kroppsfett etter treningen startet, men blir sterkere hver måned. Jeg spiser meget sundt, men myye mat. De reaksjoner jeg får på jobb er;

´´Du trenger da ikke å slanke deg´´

´´Du må få i deg mer næring´´

´´Du bør spise hamburger og pizza slik at du legger på deg litt´´

´´Du blir ikke større av å spise sundt¨¨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Proteinpulveret tar jeg ikke sjangse på å ta med meg.. JESUS, da blir det oppstandelse og ramaskrik

Eneste grunnen til at folk sier noe, er viss du reagerer på det. Proteinpulver på jobb er et non issue om du oppfører deg som det er et non issue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell dem hvorfor du skal ha i deg proteiner og hvor viktig det er!

De kan ikke en shit, så gni kunnskapen din inn i hodet deres så har de ingen ting å si lenger!

proteinshake betyr ikke slanking, går ut i fra at du inntar mat uttenom så.

og kroppen går igjennom en forandring når du begynner å trene, så lenge du ligger med riktig overskudd men ordentlig mat er ikke du den tynne proteinpulver fyren de ser på.

arg! blir så irritert av slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ene tullet med at det var "boledrikken" min. Tuller som oftest med meste ting, utenom det så bryr folk seg så utrolig lite om hva som skjer utenfor livet sitt. Og hvis noen bryr seg merkbart så syns jeg bare synd på dem for da skjer det virkelig lite i livet deres med tanke på at de involverer seg så mye i en proteindrikk :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...