Gå til innhold

Protein pulver med på jobb?


Mr.Shallow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg har ei 3kg-bøtte på jobb. Ein kollega skreiv "Bolestoff" på den. :D
På min BCAAboks har de skrevet "flaggstangfrø"... :D Og det vanlige proteinpulveret tar jeg hjemmefra, da spør de bare om det smaker godt. Er flere som trener på jobb, men kun meg som går opp og ned i vekt i henhold til intensjoner... :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg forklarte at min shake var i tillegg til mat og ikke i stedenfor var det ikke noe problem =) Tror mange blir skeptiske når slanke mennesker drikker slike "shaker" fordi det automatisk koples til slanking. ikke mange tenker på at det er en ganial måte å øke kcal inntaket på uten å måtte spise stor volum. Skepsis handler oftest om uvitenhet, og om en bare forklarer på en rolig og høffelig måte er det ikke noe problem for folk flest å "akseptere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg syns det er godt!" Ingen som kan argumentere mot det! :) Dessuten, om du blander 2-3 scoops med proteinpulver med en boks mager kesam, kan man lett si det er sjokolademouse, det smaker faktisk ikke så ulikt heller.

Hadde med kreatin en dag på universitetet, fordi jeg liker å ta det på den og den tiden på dagen, eneste reaksjonen jeg fikk var kompisene mine som begynte å rope "YEEEAH MUSCLE FARM" da jeg blanda det i kantina -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar det frem akkurat der det passer meg. Om noen kommenterer så svarer jeg dumt tilbake så de forstår hvor teite de er;)

Stupid#1: "Er du blitt sånn boler nå eller??"

Moi: "JA! Følg nøye med nå! Man kan SE musklene vokse:cool:" Så drikker jeg resten av shaken.

Stupid#2: "Driver du og TAR sånn der proteinpulver du også??"

Moi: "Jeg, nei? Dette er dop." Og så slurper jeg videre som om det jeg nettopp sa var det mest naturlige i verden.

Du må si det på en overbevisende og seriøs talemåte. Da blir de usikker på om jeg tuller eller ikke, og føler seg ENDA dummere! Det blir med det ene spørsmålet for å si det sånn:) Om noen oppriktig er nysgjerrig, på en ikke-nedlatende måte, så svarer jeg så klart ikke på denne måten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blander i mager kesam før jeg går på jobb, smaker som sagt tidligere i tråden sjokolademousse, hiver i noe havregryn og.

1 boks mager kesam, 10g sjokoladeprotein, 50g havregryn= namnam!

har gryn i en egen pose, du ser kanskje når du tar opp boksen på jobb at den er bulket, pga proteinet suger til seg alt inni og lager trykk :p morsomt egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som reagerer på proteinshaken men lunchen derimot: "Du spiser jo det samme hver dag, blir du ikke lei?" Mer lei av og høre det spørsmålet tbh.

Ah! Vet ikke hvor mange ganger jeg får det spørsmålet! Jeg gir den tørre brødskiva deres med svett ost BLIKKET og spør om de kan gjenta spørsmålet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...