Gå til innhold

Hva er det første du skal gjøre etter dietten?

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

Siden det er så mange som er på diett for tiden! Så tenkte jeg: hva skal DU gjøre etter dietten? Blir det en helg med fråtsing? Eller er det bare et par spesielle ting du vil ha? Hva er belønningen din?

For min del sliter jeg VELDIG å gå forbi kake/bolle disken! Så det blir nok noe bollestyr og noe god middag for min del! Og BRØD med masse digg på!

Hva er dine "cravings" nå som du er på diett? og hva skal du gjøre etterpå?

Fortsetter under...

Har ingen cravings akkurat nå, men veeet at jeg kommer til å få det på frukt etterhvert. Så når dietten er over skal jeg lage meg en real fruktsalat :D

Ellers så spiser jeg digg mat hver dag, så blir vel bare å fortsette i samme sporet :)

jeg føler ikke jeg har noe spesielt sug etter noe som helst. kaaaaanskje litt keen på daimsjokolade <3 Så vi får se når den "smellen" kommer. foreløpig vært 4 uker ++ uten :eek:

Men jeg føler hver dag er en spisedag. Er på "diett" nå, men spiser jo ting som hjemmelaget gelé me mager kesam, coco pops, minipizza-er med pitabrød som bunn, kylling og poteter! aaah. så og si alt! Men holder meg på rundt 2000kcal, så da går det greit :)

Annonse

Jeg spiser egentlig alt jeg vil, selv om jeg er på diett. Er jo allergisk mot alt som er usunt og godt :p

Men skal eksprimentere litt med baking og sånt til sommeren da, så da blir det kanskje litt i overkant med kalorier ja.

Da skal jeg rydde vekt kjøkkenvekta for ei stund. Og spise ei SVÆR oreokake! (alene jatenk) :)
Martin Berkhan spiser en hel ostekake alene i uka... Han er aldri på diett, men holder jamt over 6% året rundt... Noe å tenke på? :D

Annonse

Belønninga blir en Hood og en Vertical labret, ønsket meg de to lenge og det koster litt så xD Det er altså to typer piercinger :)

Den første ser antagelig bedre ut enn den føles. Den andre; vel, det skinner vel gjennom at jeg ikke er noen STOR fan av piercinger, men de KAN sitte pent plassert....:)

Jeg skal feire med en ny kles-kolleksjon. Har dog ingen planer om å droppe " dietten " for godt.

Spiste ris for første gang på 10mnd i går, 2 spiseskjeer naturris smakte godt til fiske-woken...

Jeg skal feire med en ny kles-kolleksjon. Har dog ingen planer om å droppe " dietten " for godt.

Spiste ris for første gang på 10mnd i går, 2 spiseskjeer naturris smakte godt til fiske-woken...

Bare trene hard nok styrketrening så tåler du ris også igjen :)

Den første ser antagelig bedre ut enn den føles. Den andre; vel, det skinner vel gjennom at jeg ikke er noen STOR fan av piercinger, men de KAN sitte pent plassert....:)

Hehe det går nok bra :) Det blir ikke akkurat mine første piercinger, jeg er full av dem ;) Alle kan ikke like det samme ;)

Ny kles-kolleksjon blir flott da, deilig å shoppe nye klær i mindre størrelse enn hva man brukte før :D

Ny kles-kolleksjon blir flott da, deilig å shoppe nye klær i mindre størrelse enn hva man brukte før :D

Ja.

Bortsett fra at det nå er 3dje gangen jeg trenger absolutt alt nytt, på 10mnd.

Og i takt med at kroppsfasongen har forbedret seg, har forfengeligheten økt. Har derfor en bråte klær av typene DIESEL, PEAKPERFORMANCE, HELLYHANSEN osv som bare er brukt i kortere perioder før det henger og sægger overalt.

Heldigvis er det verdt det.:)

Bare trene hard nok styrketrening så tåler du ris også igjen :)

Ja. Men virkningen er best uten. 2 ekstra kyllinglår metter en sulten Espen-mage mye bedre.

Forøvrig sliter jeg litt med senebetennelse i BEGGE armene om dagen. Avslutta 8 timer knallhardt skogsarbeid ( lempe tømmer for hand, den som ikke tror det er tungt kan bli med en dag ) med å sjaue 2 tonn i 40kg sekker fra bakken og 1m opp i lufta. Etter 50 sånne løft, var jeg klar for pause....:D

Ja. Men virkningen er best uten. 2 ekstra kyllinglår metter en sulten Espen-mage mye bedre.

Alt er selvsagt individiuelt. Før måtte jeg holde meg under 2500 kcal for å ikke legge på meg fett, nå går jeg ned i fettprosent med 3000-4000 kalorier om dagen og 200-400 gram karbohydrater. Kroppen er en underfundig mekanisme.

Jada, jeg merker selv at jeg spiser MYE mer enn tidligere i vektnedgangsfasen. Ryggen er steinhard, alt av fett på lår, legger, over og underarmer er helt borte, og til dels erstattet med kompakt musklatur. Ja, jeg er stolt :)

Har mål om å krabbe under 85 før jeg avblåser "dietten", jeg har fortsatt for mye rundt livet, og det skal BORT

Men nå roter jeg til topic`en her. sorry !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...