Gå til innhold

underarmer?


Gjest Pølsevev

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Pølsevev
Gi blaffen. Underarmene får nok tyn fra alle andre øvelser som involverer armer.

ja har tenkt det jeg også,men blir ALDRI støl der...i motsetning til alle andre plasser på kroppen!

derfor fikk jeg det for meg at jeg burde trene noe som går på underarmer spesifikt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pølsevev
sorry, jeg tenkte feil selvsagt:) Hvorfor vil du trene underarmer? Den beste treninga for underarmene jeg har vært borti er klatring, men det er jo litt håpløst å begynne med på gymmet kanskje;)

har lyst til å trene underarmer pga at jeg har så tynne håndledd,hehe,og underarmene mine er heller ikke mye å skryte av!:p

så for at nederste del av amene skal "stå i stil" med øverste del,tenkte jeg at jeg kanskje burde gjøre noe med saken.

klatring funker sikkert bra ja,men det skjer nok ikke så ofte,desverre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pølsevev
Jeg følte det godt når jeg trente mye farmers walk på sommeren.

Gjorde det med Trillebår med masse stein osv i. :) gikk fram og tilbake i hagen.

aha,smart!

blir vinter strax nå da,får vel drasse rundt på en masse våt snø i trillebår i stedet;)

hmm snømåking kan vel funke ganske bra faktisk når jeg tenker meg om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pølsevev
Tåler du smerte?

Isåfall, med olympisk stang:

Sitt med underarmene hvilende på en benk mellom beina dine, og håndleddene hengende over kanten av benken. Slipp stangen roli ned til den bare henger på fingrene, og rull den hel opp til du har en knyttneve og fleks underarmene. Når du ikke klarer flere slik, ta kun vanlige wrist curls. Første gangen jeg gjorde denne føltes det som underarmene holdt på å eksplodere.

JA!:)

hehe

må si jeg ikke aner hva olympisk stang er,for å være ærlig:p

ok,hvilken vei skal man ha hendene på denne øvelsen?

med håndbaken opp eller ned,liksom..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!:)

hehe

må si jeg ikke aner hva olympisk stang er,for å være ærlig:p

ok,hvilken vei skal man ha hendene på denne øvelsen?

med håndbaken opp eller ned,liksom..?

Det er nok denne Asle tenker på. Barbell Wrist Curl, eller håndleddskrøll med stang som han sikkert ville sagt. Olympisk stang er en standard stang på 20 kg. Det er den man som regel bruker til knebøy, benkpress (og selvfølgelig olympiske løft).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pølsevev
Det er nok denne Asle tenker på. Barbell Wrist Curl, eller håndleddskrøll med stang som han sikkert ville sagt. Olympisk stang er en standard stang på 20 kg. Det er den man som regel bruker til knebøy, benkpress (og selvfølgelig olympiske løft).

:)

takker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor god øvelsen egentlig er eller hva den heter, men kjenner det i alle fall ekstremt godt etter den øvelsen hvor man holder en pinne/stang med et tau i som man fester vekter til. Poenget er altså at man skal holde armene strake foran seg mens vekten(e) ligger på bakken, så får man vekten oppover ved å bare vri og bytte grep på stanga/pinnen slik at tauet snøres inn rundt den.

Utrolig dårlig forklart, men håper du forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...