Gå til innhold

tobakksvarer og trening!


Treningsnarkis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det beste er nok å slutte helt. Jeg slutta for over et halvt år siden, og mens jeg snuste, trente jeg en del, uten så veldig god fremgang, så slutta jeg, og hadde et lengre opphold med trening. Begynte igjen med trening for 5-6uker siden, skikkelig seriøst, og har aldri hatt så bra fremgang som jeg har for tiden. Nikotin er noe herk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er nok å slutte helt. Jeg slutta for over et halvt år siden, og mens jeg snuste, trente jeg en del, uten så veldig god fremgang, så slutta jeg, og hadde et lengre opphold med trening. Begynte igjen med trening for 5-6uker siden, skikkelig seriøst, og har aldri hatt så bra fremgang som jeg har for tiden. Nikotin er noe herk!

sier du det? har du fått bedre fremgang? Nå fikk jeg en grunn for og slutte. men jeg tenker at det må være ett helvete, og savn for resten av livet :( ingenting er så digg som og ta en pris etter middag eller når du er god og mett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier du det? har du fått bedre fremgang? Nå fikk jeg en grunn for og slutte. men jeg tenker at det må være ett helvete, og savn for resten av livet :( ingenting er så digg som og ta en pris etter middag eller når du er god og mett!

Digg å kunne lene seg tilbake med en snus og kaffe ;)

Jeg har vært i det stadiet at jeg trente en del men så sa kroppen stopp (null fremgang)

demotivert, hadde ca en mnd pause og startet på igjen med nytt program og bedre planlegging.

men sluttet ikke å snuse ;)

Har hatt stor suksess med 5x5 programmet :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Annonse

Det beste er nok å slutte helt. Jeg slutta for over et halvt år siden, og mens jeg snuste, trente jeg en del, uten så veldig god fremgang, så slutta jeg, og hadde et lengre opphold med trening. Begynte igjen med trening for 5-6uker siden, skikkelig seriøst, og har aldri hatt så bra fremgang som jeg har for tiden. Nikotin er noe herk!

Hmm så rart du trente en del uten å få noe fremgang, og så tok du pause en stund og før du startet skikkelig serriøst. Sikker på at nikotinet var det som utgjorde den største forskjellen ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Det beste er nok å slutte helt. Jeg slutta for over et halvt år siden, og mens jeg snuste, trente jeg en del, uten så veldig god fremgang, så slutta jeg, og hadde et lengre opphold med trening. Begynte igjen med trening for 5-6uker siden, skikkelig seriøst, og har aldri hatt så bra fremgang som jeg har for tiden. Nikotin er noe herk!

"With a decrease in the number of pirates, there has been an increase in global warming over the same period.Therefore, global warming is caused by a lack of pirates."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...