Gå til innhold

Push-ups!


Benedicte

Anbefalte innlegg

Alreit!

Har en nøtt til alle pushups maniacs. Noen som klarer å komme på en pushup variant der du bruker BICEPS sammen med BRYST? :)

Gratis PT time til den som finner det ut

Har følelsen av at jeg kommer til å bruke alt for mye tid på å prøve å finne et svar på det der... :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Er den episke legendariske Biceps-Pushup med der da? :D

Har tatt med de 8 vanligste variasjonene. Du har sikkert noen du mener skulle vært med:P

triangel pushups

skapula pushups (som oppvarming)

pushups incline/decline/tradisjonell

pushups med elastiske bånd/kjettinger

pushups "band-resisted"

spider pushups

Du får sende meg en pm med youtube-link, navn på øvelse og 2-3 linjer med tips om du på død og liv vil ha med en variant til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt med de 8 vanligste variasjonene. Du har sikkert noen du mener skulle vært med:p

triangel pushups

skapula pushups (som oppvarming)

pushups incline/decline/tradisjonell

pushups med elastiske bånd/kjettinger

pushups "band-resisted"

spider pushups

Du får sende meg en pm med youtube-link, navn på øvelse og 2-3 linjer med tips om du på død og liv vil ha med en variant til :D

haha, denne er muligens en smule for ekstrem for den ;)

Hør bare på navne. Biceps-Pushup, omtrentlig biomekanisk forkastelig, men det går

Forresten, liker utvalgene! Jeg har bare ekstreme varianter å komme med, så vi venter med dem til en eventuelt oppføling haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye ræl.... haha, neida - MEN; jeg kommer med pushups-artikkel om et par dager. Den ligger inne til publisering! :)

Håper jeg rekker å lese den før trening på torsdag, for da skal jeg implementere en pushup-variant i programmet. :)

Har du forresten forslag til hvilken pushups-variant som vil være den beste erstatteren til flies/pec-dek?

Hvis det har noe å si, så involverer økta også skråbenk + en del skulder- og triceps-isolasjonsøvelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...