Gjest Ukjent666 Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Kan vi ikke ta dette på den typiske "han har blitt mobbet" måten da? ALLE her på forumer, tar å stikker ned og banker han? hæhæhæh? Så lærer han nok! Sorry, fikk følelsen av sånn gammeldagse greierxD MEN! E-mail/tlf--> beste løsning. PT/senter er der jo for deg!;)Kundeservice på sitt beste huh... Siter
Christine Pusen Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Hadde blitt provosert om en PT hadde jaget meg vekk midt i et sett, greit at de spør eller at de kan kjøre mellom mitt sett, men de kan ikke jage andre kunder vekk!! Har heldigvis ikke opplevd dette selv, kun å få litt tilsnakk for bråking med markløft Siter
katari Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 ånei, dette er en sånn grunn til at jenter som meg ikke tørr og melde oss inn på studio, når man er ny og tror man gjør alt feil, så er det ingenting som tapper selvtilliten mer enn noe sånt. Hadde blitt kjempesinna. Ærlig talt, kunne vel ha ventet i to minutter, så du hadde blitt ferdig. Se i kontrakten, ta det deretter opp med senterlederen. kan jo bare spørre når han evt. er der og ringe ned da? Spørre pent hvordan reglene er , og stemmer det bør de få opp noen skilt som informerer om dette. Tipper de mister kunder da. Hvem vil betale og trene på ett senter hvor man ikke er garantert å få trent ferdig økta si uten avbrytelser? Siter
Chris Skrevet 25. april 2012 Forfatter Skrevet 25. april 2012 "Dag skrev: Fortell om hendelsen din på facebook veggen deres, offentlig klaging er alltid morsomt. Og langt mer effektivt såklart. Tror ikke jeg skal gjøre så mye ut av dette før jeg eventuelt får et svar fra senterleder. Har nå sendt han en personlig mail hvor jeg forteller hva som har hendt og at jeg ønsker å terminere min kontrakt om dette er vanlig praksis ved senteret. VegarL 1 Siter
BadWolf Skrevet 27. april 2012 Skrevet 27. april 2012 Jeg hadde mildt sagt blitt forbannet og laget mye oppstyr. Så hadde jeg gitt klar beskjed om at jeg kom til å bytte senter. ( ja jeg er av typen som slenger meg på lange diskusjoner med tlf selgere ) MEvsME 1 Siter
MEvsME Skrevet 27. april 2012 Skrevet 27. april 2012 "Pinglo skrev: *popcorn* "Chris skrev: Tror ikke jeg skal gjøre så mye ut av dette før jeg eventuelt får et svar fra senterleder. Har nå sendt han en personlig mail hvor jeg forteller hva som har hendt og at jeg ønsker å terminere min kontrakt om dette er vanlig praksis ved senteret. Tror ikke vi trenger popcorn likevel:cry: Siter
MartinK Skrevet 27. april 2012 Skrevet 27. april 2012 Jeg tror nok ikke jeg hadde klart å holde meg. Rett og slett. Kudos til deg Chris :-) Vanlig folkeskikk må jo gjelde for PT'er også. Håper du skriver en tydelig mail til dem, sånn at gjeldende PT kan få justert verdensbildet sitt et par hakk. Siter
Fredrik Skrevet 27. april 2012 Skrevet 27. april 2012 Dette hørtes rimelig spesielt ut... Ser frem til å høre hva som skjer videre. Siter
d33pz Skrevet 27. april 2012 Skrevet 27. april 2012 Det komiske med dette er at man som regel bare ser disse kundene som blir lært opp av PTene den ene gangen eller maks 2 også ser man aldri snurten av dem igjen Mao det er nye kunder som akkurat har meldt seg inn og har fått et par gratis PT timer også går over til å bli støttemedlemmer. Siter
Gjest xxxxxx Skrevet 28. april 2012 Skrevet 28. april 2012 Jeg har trent med PT på sjølyst og det er ikke vanlig praksis... Han kan spørre pent om du er ferdig snart, men de har ingen rett til å be deg gå! Siter
Gjest Ukjent666 Skrevet 28. april 2012 Skrevet 28. april 2012 "Chris skrev: Tror ikke jeg skal gjøre så mye ut av dette før jeg eventuelt får et svar fra senterleder. Har nå sendt han en personlig mail hvor jeg forteller hva som har hendt og at jeg ønsker å terminere min kontrakt om dette er vanlig praksis ved senteret. Update? Siter
Chris Skrevet 30. april 2012 Forfatter Skrevet 30. april 2012 Beklager sen update.. Fikk en fin tilbakemelding fra senterlederen og ser på saken som avsluttet.. Tross alt bare en PT som er idiot og ikke alle som jobber på senteret.. Her er tilbakemeldingen om dere skulle være interessert : "Detta är definitivt inte så vi jobbar i sats. Jag kommer att ta detta vidare med en gång tidigt i morgon. Ingen PT har förtur på utrustningen som är för alla kunder. Jag beklagar det djupaste och ska med en gång ta tag i detta. Kom gärna in till mig nästa gång ni är på centret. Beklagar igen" Pinglo, timich, Liz og 5 andre 8 Siter
Liz Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 What the Fuck? Jeg jobber som personlig trener på SATS, og det er definitivt ikke sånn at man har forhåndsrett på utstyr, med mindre det er innenfor en egen PT-sone. Send Mail om det - det ville jeg gjort. Senteret du var på @ sats.no , så sorterer resepsjonsansvarlig mailene, og videresender til eventuelt treningsansvarlig eller senterleder - for sånn skal det ikke være.. For en idiot - fortjener refs..... Siter
Liz Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Oi, så ikke det siste innlegget ditt, bra det ordnet seg :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.