Gå til innhold

PT har for-håndsrett til utstyr på Sats?


Chris

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

Kan vi ikke ta dette på den typiske "han har blitt mobbet" måten da?:D ALLE her på forumer, tar å stikker ned og banker han?:D hæhæhæh? Så lærer han nok!

Sorry, fikk følelsen av sånn gammeldagse greierxD MEN! E-mail/tlf--> beste løsning. PT/senter er der jo for deg!;)Kundeservice på sitt beste huh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ånei, dette er en sånn grunn til at jenter som meg ikke tørr og melde oss inn på studio, når man er ny og tror man gjør alt feil, så er det ingenting som tapper selvtilliten mer enn noe sånt. Hadde blitt kjempesinna. Ærlig talt, kunne vel ha ventet i to minutter, så du hadde blitt ferdig. Se i kontrakten, ta det deretter opp med senterlederen. kan jo bare spørre når han evt. er der og ringe ned da? Spørre pent hvordan reglene er , og stemmer det bør de få opp noen skilt som informerer om dette. Tipper de mister kunder da. Hvem vil betale og trene på ett senter hvor man ikke er garantert å få trent ferdig økta si uten avbrytelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell om hendelsen din på facebook veggen deres, offentlig klaging er alltid morsomt. :D Og langt mer effektivt såklart.

Tror ikke jeg skal gjøre så mye ut av dette før jeg eventuelt får et svar fra senterleder. Har nå sendt han en personlig mail hvor jeg forteller hva som har hendt og at jeg ønsker å terminere min kontrakt om dette er vanlig praksis ved senteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*popcorn*

Tror ikke jeg skal gjøre så mye ut av dette før jeg eventuelt får et svar fra senterleder. Har nå sendt han en personlig mail hvor jeg forteller hva som har hendt og at jeg ønsker å terminere min kontrakt om dette er vanlig praksis ved senteret.

Tror ikke vi trenger popcorn likevel:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det komiske med dette er at man som regel bare ser disse kundene som blir lært opp av PTene den ene gangen eller maks 2 også ser man aldri snurten av dem igjen :) Mao det er nye kunder som akkurat har meldt seg inn og har fått et par gratis PT timer også går over til å bli støttemedlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

Jeg har trent med PT på sjølyst og det er ikke vanlig praksis... Han kan spørre pent om du er ferdig snart, men de har ingen rett til å be deg gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
Tror ikke jeg skal gjøre så mye ut av dette før jeg eventuelt får et svar fra senterleder. Har nå sendt han en personlig mail hvor jeg forteller hva som har hendt og at jeg ønsker å terminere min kontrakt om dette er vanlig praksis ved senteret.

Update?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager sen update.. Fikk en fin tilbakemelding fra senterlederen og ser på saken som avsluttet.. Tross alt bare en PT som er idiot og ikke alle som jobber på senteret.. Her er tilbakemeldingen om dere skulle være interessert :

"Detta är definitivt inte så vi jobbar i sats. Jag kommer att ta detta vidare med en gång tidigt i morgon.

Ingen PT har förtur på utrustningen som är för alla kunder. Jag beklagar det djupaste och ska med en gång ta tag i detta.

Kom gärna in till mig nästa gång ni är på centret. Beklagar igen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What the Fuck?

Jeg jobber som personlig trener på SATS, og det er definitivt ikke sånn at man har forhåndsrett på utstyr, med mindre det er innenfor en egen PT-sone. Send Mail om det - det ville jeg gjort. Senteret du var på @ sats.no , så sorterer resepsjonsansvarlig mailene, og videresender til eventuelt treningsansvarlig eller senterleder - for sånn skal det ikke være.. For en idiot - fortjener refs.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...