Gå til innhold

Er det mulig å kjøpe prøver på proteinpulver?


Gjest Guromalla

Anbefalte innlegg

Gjest Guromalla

Lurer litt på om det er mulig å kjøpe prøver på proteinpulver noen plass? Jeg er litt kresen, så syns det hadde vært litt synd å kjøpe 1 kg hvis jeg ikke liker det..:)

Å med det samme jeg spør: Hvor mye protein trenger jeg? (Daglig inntak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange webshopper sender ut gratis smaksprøver, så det er bare å sende en mail og spørre pent ;)

Trener du jevnlig, så bør du få i deg 1,5-2 gram protein pr kg kroppsvekt, så veier du 60kg, så bør du få i deg over 100 gram proteiner daglig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guromalla

Ok! Tusen takk for svar. Ligger for det meste over daglig protein inntak jeg da ser jeg.(Spiser mellom 125g- 185g. pr. dag)

Etter mine beregninger bør jeg ha litt over 150 g. Pr dag for øyeblikket hvertfall... :S Men skal hvertfall høre med pf å noen andre leverandører om prøver da før jeg tar det store steget å kjøper 1 kg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Ok! Tusen takk for svar. Ligger for det meste over daglig protein inntak jeg da ser jeg.(Spiser mellom 125g- 185g. pr. dag)

Etter mine beregninger bør jeg ha litt over 150 g. Pr dag for øyeblikket hvertfall... :S Men skal hvertfall høre med pf å noen andre leverandører om prøver da før jeg tar det store steget å kjøper 1 kg! :)

Det kan kanskje presiseres at når folk snakker om at du skal ha x gram per kg kroppsvekt, så snakker de om fettfri masse. Altså hva du ville veid uten det overflødige fettet, ikke hva vekta forteller deg at du veier. (med mindre jeg har misforstått noe fryktelig)

Kontakt - MyRevolution Velg smaksprøver under "hva gjelder det". 2 dager senere har du fire poser som lukter himmelsk (!) i postkassa ;)

Det er langtifra det billigste proteinpulveret på markedet, men det virker som den gemene hop mener det er det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sendte mail til myrevolution for over en måned siden, og har enda ikke fått noe.....

Virkelig? Jeg sendte mail sent på torsdag sist uke, og de sendte det fredagen, og jeg fikk det lørdag.. Prøv igjen? Kan hende den henvendelsen forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail til myrevolution for over en måned siden, og har enda ikke fått noe.....
Du gjorde vel ikke som meg å ga dem beskjed om at jeg ønsket smaksprøver, så trykte jeg på "send"?

Heldigvis sendte de meg mail tilbake og sa at joda, det skulle jeg få, hvis jeg gidda å skrive ned adressen min :oops::whistling:

Sendte du dem mail på en mail du fant en eller annen plass, eller gikk du via kontakt>smaksprøver? Hvis du tar den ruta er du sikra at den kommer til lageret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde vel ikke som meg å ga dem beskjed om at jeg ønsket smaksprøver, så trykte jeg på "send"?

Heldigvis sendte de meg mail tilbake og sa at joda, det skulle jeg få, hvis jeg gidda å skrive ned adressen min :oops::whistling:

Sendte du dem mail på en mail du fant en eller annen plass, eller gikk du via kontakt>smaksprøver? Hvis du tar den ruta er du sikra at den kommer til lageret ;)

I følge Børge skjer dette helt ekstremt ofte, om det er en trøst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev først navn og adresse og så tenkte jeg det var litt frekt, så da la jeg til en tekst om de kunne være så vennlig å sende meg noen smaksprøver. hehe. Var den der "smaksprøver" på nettsiden dems jeg benyttet meg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev først navn og adresse og så tenkte jeg det var litt frekt, så da la jeg til en tekst om de kunne være så vennlig å sende meg noen smaksprøver. hehe. Var den der "smaksprøver" på nettsiden dems jeg benyttet meg av.
Høres kjemperart ut. De var kjappe som f å sende meg. Send en til, og klag høylytt og ironisk på ubrukelig service, så skal du ikke se bort ifra at du får dobbel dose som kompansasjon for tort og svie :thumbsup:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guromalla
Det kan kanskje presiseres at når folk snakker om at du skal ha x gram per kg kroppsvekt, så snakker de om fettfri masse. Altså hva du ville veid uten det overflødige fettet, ikke hva vekta forteller deg at du veier. (med mindre jeg har misforstått noe fryktelig)

Kontakt - MyRevolution Velg smaksprøver under "hva gjelder det". 2 dager senere har du fire poser som lukter himmelsk (!) i postkassa ;)

Det er langtifra det billigste proteinpulveret på markedet, men det virker som den gemene hop mener det er det beste :)

Kanskje jeg kan prøve MyRevolution ja! Sendte mail til Proteinfabrikken og Nordic nutrition, men de hadde ikke smaksprøver akkurat nå! Så, da prøver vi det!! :):thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guromalla

Fikk 3 smaksprøver i posten i dag fra myrevolution... Lukter ikke noe spesielt godt akkurat men må jo prøves! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...