Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ubertass

    5308

  • Gamla

    1343

  • Andreas87

    1157

  • KiVi

    982

1361651046927.jpg

To ting som kan være greit å vite om 4chan, som folket her på forumet tydeligvis ikke har fått med seg:

1. Tråder, og dermed bildene som er i trådene, forsvinner rimelig kjapt, så det er dumt å linke til dem.

2. 4chan er omtrent den minst kule plassen i verden å reklamere for at du besøker, så det er dumt å linke dit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting som kan være greit å vite om 4chan, som folket her på forumet tydeligvis ikke har fått med seg:

1. Tråder, og dermed bildene som er i trådene, forsvinner rimelig kjapt, så det er dumt å linke til dem.

2. 4chan er omtrent den minst kule plassen i verden å reklamere for at du besøker, så det er dumt å linke dit...

Og om man vet at det er et gedigent trollforum... så?

Det fikk vedkommende til å le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting som kan være greit å vite om 4chan, som folket her på forumet tydeligvis ikke har fått med seg:

1. Tråder, og dermed bildene som er i trådene, forsvinner rimelig kjapt, så det er dumt å linke til dem.

2. 4chan er omtrent den minst kule plassen i verden å reklamere for at du besøker, så det er dumt å linke dit...

nice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At du ler av rumper og lettkledde kvinner sier sitt allerede. :p

Søkte opp the chive og en fant allerede noe jeg har sett på fjortisartige.

Når jeg mente the Chive tråd så var det ikke for å le:p heller for å sikle. og mener å huske det er en tråd som pikene har laget her inne som viser mannfolk:p

Eksempel. På grensa, but giggle.

post-11029-1444092592318_thumb.jpg

post-11029-14440925920067_thumb.jpg

post-11029-14440925920404_thumb.jpg

post-11029-14440925920838_thumb.jpg

post-11029-14440925921208_thumb.jpg

post-11029-14440925921633_thumb.jpg

post-11029-14440925921982_thumb.jpg

post-11029-14440925922327_thumb.jpg

post-11029-14440925922745_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg mente the Chive tråd så var det ikke for å le:p heller for å sikle. og mener å huske det er en tråd som pikene har laget her inne som viser mannfolk:p

Eksempel. På grensa, but giggle.

[ATTACH=full]91259[/ATTACH][ATTACH=full]91251[/ATTACH][ATTACH=full]91252[/ATTACH][ATTACH=full]91253[/ATTACH][ATTACH=full]91254[/ATTACH][ATTACH=full]91255[/ATTACH][ATTACH=full]91256[/ATTACH][ATTACH=full]91257[/ATTACH][ATTACH=full]91258[/ATTACH][ATTACH=full]91259[/ATTACH]

...I en tråd som omhandler bilder som får en til å "roflmao"? Thechive hadde myye mer en personlig siklemateriale, så dette ble awkward!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...I en tråd som omhandler bilder som får en til å "roflmao"? Thechive hadde myye mer en personlig siklemateriale, så dette ble awkward!

Tydeligvis ikke lest den du quota meg på tidligere hvor jeg skrev:

Frister å lage en The chive tråd:(

:)

huff da om det er akward, kanskje best å ikke se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke lest den du quota meg på tidligere hvor jeg skrev:

:)

huff da om det er akward, kanskje best å ikke se:)

Jeg har lest. Du poster alt på en bildetråd om det som får en til å roflmao. Uten at jeg ser hva som er motivasjonen til at du plutselig vil ha en ny sikletråd. Det virket som en humortråd og derfor jeg innvolverte meg. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest. Du poster alt på en bildetråd om det som får en til å roflmao. Uten at jeg ser hva som er motivasjonen til at du plutselig vil ha en ny sikletråd. Det virket som en humortråd og derfor jeg innvolverte meg. Beklager.

var vel som en liten test. for å se hvordan det ville sett ut. Men finnes sikkert ett par tre her inne som sitter å fniser tenker jeg.

oh well! what you do on a saturday, you regret on a sunday

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett browser cachen din, og se på bildet en gang til, så ser du hvordan det ser ut for alle oss som ikke så det 3 minutter etter det ble posta... :p

i_smile_because_i_have_no_ide_throw_pillow.jpg?height=160&width=160

Jeg prøver å holde tråden relevant, så jeg fant et bilde som var i nærheten til mitt svar til det du sa. Bildet var ikke "hvite" unger som red på "svarte/sydhavskonger"?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...