Tuba Skrevet 10. februar 2015 Skrevet 10. februar 2015 Afterall, FatFighter Malm, vesen og 6 andre 9 Siter
CamillaO Skrevet 10. februar 2015 Skrevet 10. februar 2015 vesen, FitFish, Eiricur og 8 andre 11 Siter
CamillaO Skrevet 10. februar 2015 Skrevet 10. februar 2015 Afterall, Morel, Andreas87 og 7 andre 10 Siter
CamillaO Skrevet 10. februar 2015 Skrevet 10. februar 2015 FatFighter Malm, Tiwas, KiVi og 11 andre 14 Siter
XtrM Skrevet 10. februar 2015 Skrevet 10. februar 2015 http://www.dagbladet.no/2015/02/09/nyheter/monika-saken/hordaland_politidistrikt/riksadvokaten/37605495/ Litt på kanten kanskje? , men blir bekymret når politiet innrømmer at de har gjort feil med følgende utsagn : "Vi skal gjøre det vi kan for å unngå at noe som dette aldri skal skje igjen" ... ermm???? Tiwas, Aurelius og FitFish 3 Siter
fitflyer Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 AnetteMo, FitFish, Aurelius og 4 andre 7 Siter
fitflyer Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 FitFish, Tiwas, CamillaO og 5 andre 8 Siter
fitflyer Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Aurelius, CamillaO, FitFish og 2 andre 5 Siter
Lilli33 Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Aurelius, CamillaO, fitflyer og 4 andre 7 Siter
Lilli33 Skrevet 11. februar 2015 Skrevet 11. februar 2015 Andreas87, Tuba, Afterall og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.