Kirill W. Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Jeg vil se en svart mann med albinisme. Fuu, ninjaed. Linni91 og Gamla 2 Siter
Lars85 Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 http://www.dailymail.co.uk/news/article-1173248/Hundreds-pigs-dash-save-bacon-lorry-crashes-way-abattoir.html [url=http://www.dailymail.co.uk/news/article-1173248/Hundreds-pigs-dash-save-bacon-lorry-crashes-way-abattoir.html] Bixit 1 Siter
Gamla Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Jeg vil se verdens største kake! ubertass og Chocolate 2 Siter
Erik Thorkelsen Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Jeg vil se en apekatt drikke tisset sitt Siter
Fredrik Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Obs! Les dette! Det hadde vært fint om dere benytter dere av muligheten til å linke direkte til bilder i stedet for å laste de opp til forumet. Med høy aktivitet fylles både serveren og "Nyeste bilder"-linja vår opp. Da går den litt mot sin hensikt, om off-topic-bilder fyller hele saken. For å linke direkte til bilder på nett kan dere høyreklikke på bildet, og trykke "Kopier bildets nettadresse" eller lignende. Trykk så på knappen "Legg inn/rediger bilde! på verktøylinja i innleggsfeltet (nummer fire fra høyre) og lim inn adressen der (ctrl+v/cmd+v). Lars85, Admira, Dag og 1 annen 4 Siter
Gamla Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 høyreklikk-egenskaper-marker og kopier adresse klikk på bilde med lite tre, lim inn der. Sånn? Fredrik 1 Siter
Lars85 Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Sier som en på jobben; vi tar det som trening;) Og ved har varma mange ganger før den kommer i ovnen den.. fff 1 Siter
Lars85 Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 vi se strongman som holder et tv apparat i hver hand Siter
SpantaX Skrevet 3. april 2012 Forfatter Skrevet 3. april 2012 Jeg vil se en bodybuilder som kaster opp. Siter
Espen T Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 http://www.cy-mobility.com/images/stories/cool.jpg Jeg vil se en pingvin som trener . Plyo 1 Siter
Oddis Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 Vil se en bodybuilder løpe maraton Edit: er ikke sikker på om det er en gammel mann eller gammel dame Plyo 1 Siter
Jane Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 "Fredrik skrev: Obs! Les dette! Det hadde vært fint om dere benytter dere av muligheten til å linke direkte til bilder i stedet for å laste de opp til forumet. Med høy aktivitet fylles både serveren og "Nyeste bilder"-linja vår opp. Da går den litt mot sin hensikt, om off-topic-bilder fyller hele saken. For å linke direkte til bilder på nett kan dere høyreklikke på bildet, og trykke "Kopier bildets nettadresse" eller lignende. Trykk så på knappen "Legg inn/rediger bilde! på verktøylinja i innleggsfeltet (nummer fire fra høyre) og lim inn adressen der (ctrl+v/cmd+v). Flere som vil lese dette kanskje?? Siter
Oddis Skrevet 4. april 2012 Skrevet 4. april 2012 "Jane skrev: Flere som vil lese dette kanskje?? Alle har jo vært flinke å gjort det i de siste postene Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.