Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ok for ei jente å gå med baggy klær på et treningssenter? Har vel kanskje et inntrykk av at alle går i thights :p

Jeg hadde aldri gått i en baggy treningsbukse.. Men det handler vel mer om hva jeg syns er finest. Anyways - hvem gidder å jogge med masse stoff flagrende rundt beina? :)

Jeg er på jakt etter en tettsittende treningsgenser typisk Better Bodies Colorado Flex men synes det er litt overkill å bruke 599 kr på en treningsgenser, har behov for flere så da kan det bli litt dyrt.

Ønsket pris: 2-400 kr hadde vært super!:) Har noen ett forslag hvor jeg kan bestille dette? Evt. butikker i Stavanger/jæren området som har på lager?

Du kan jo med gjevne mellomrom stikke innom www.x-life.no, det er der jeg kjøper tilbudsklær fra better bodies hvertfall :p

Annonse

Det værste jeg vet er å gå i type tightsbukse. Buksa kan være trang i rumpa, men ikke hele veien ned. Favoritten er baggy joggebukse fra nike el.l.

Da synes jeg du skal gå for hotpants, den er jo tross alt trang over rumpa og så luftig i beina som det bare kan få blitt. Et perfekt kompromiss med andre ord. ;)

:huh: oh djizes.. Det blir litt vel "se-på-meg"-opplegg.. usj.. Skjønner jo at dere mannfolk syns det er stas da, haha

Njarra! Altså.. Som regel er jentene i en meget ung alder, og har former som ei kulepenn. Så vet ikke helt hvor stas det er .. :p

Annonse

Jeg hadde aldri gått i en baggy treningsbukse.. Men det handler vel mer om hva jeg syns er finest. Anyways - hvem gidder å jogge med masse stoff flagrende rundt beina? :)

Jeg? :whistling: Jeg syntes ikke det er stygt heller jeg, men når så og si ingen andre går med det, så blir jeg litt skeptisk. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva andre synes, men det er litt kjipt å være totalt outsider. Nesten som å bruke klær på en nudiststrand - ikke at jeg har vært det altså :cool:

Jeg? :whistling: Jeg syntes ikke det er stygt heller jeg, men når så og si ingen andre går med det, så blir jeg litt skeptisk. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva andre synes, men det er litt kjipt å være totalt outsider. Nesten som å bruke klær på en nudiststrand - ikke at jeg har vært det altså :cool:

Haha, det sier dem alle, når de egentlig har vært på nudiststrand! Du kan bruke hva du vil som treningstøy, baggy bukse eller ikke, ditt valg ^^ Jeg glor mer på dem som omtrent ikke har klær på seg, det ser dumt ut:P

Nå må man ikke bry seg så veldig om hva andre syns. Så lenge du syns det er fint og best å trene i så gjør du det ;-) Man er aldri outsider på et treningssenter- outsiderne er de som ikke trener. Og treningstøyet sier nada om prestasjonene dine! ;)

Gjest Brukernavn007
Nå må man ikke bry seg så veldig om hva andre syns. Så lenge du syns det er fint og best å trene i så gjør du det ;-) Man er aldri outsider på et treningssenter- outsiderne er de som ikke trener. Og treningstøyet sier nada om prestasjonene dine! ;)

Yeeeeah!!!:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...