Gå til innhold

zyzz lever......


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nobro
Ah, altså en fyr med muskler som hadde en bror som drev med dritt og som selv var "uskyldig" (haha) og dør av hjertefeil i en alder av 22 år..familien hadde visstnok hjerteproblemer da.

Vet av mennesker som har dødd av hjertefeil helt ned i fødselsalder. Skal du snakke nedlatende om dem og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet av mennesker som har dødd av hjertefeil helt ned i fødselsalder. Skal du snakke nedlatende om dem og?

Altså, man trenger ikke ta alt helt seriøst?

Dessuten så sa jeg ikke at han hadde hjertefeil på grunn av steroider, det jeg derimot hinta til var at jeg tviler på at han var så uskyldig som han hevdet i bruk dopingmidler :) Om det stemmer vet jeg jo ikke, jeg bare tviler. Men jeg kan ikke påstå, jeg kjente han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som lever får se... personlig tror jeg det disse tingene er faka og at zyzz er død, men jeg håper jo inderlig at zyzz lever! Vi får se på lørdag hva som skjer..

Tror Zyzz lever, men så tror jeg jo på at Batman, Elvis, Marilyn Monroe, Bruce Lee og div andre lever i sjul og harmoni;) vi får bare vente og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...