Gå til innhold

Bukser med bra passform


FrkHoel

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt, for ingen av jeans'ene mine passer lengre.. Så jeg har ingen andre bukser en joggebukser som passer meg, haha. Kan ikke gå i joggebukse hver dag heller :meh:

Problemet mitt er at jeg har for store lår for de buksene som ofte passer meg i livet.

Er det noen som har noen tips til hvilke bukser som har bra passform til jenter med litt mer masse på lårene enn gjennomsnittet? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen burde virkelig begynne å lage buker tilpasset fitnessjenter.. Jeg har greid meg veldig fint med fornarinabukser, men etter at fett% min gikk ned så blir de buksene som passer i lårene altfor store i livet. Og nå har lårene voskt enda mer.

Skulle tre på meg en imårrest, men fikk ikke buksa over rumpa :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ellos.no/d/Underdeler-Jeans/Levi-s/_/N-1z141s1Z1z1419p?Nr=317742

Disse er helt supre, stretch, sitter kjempe fint, litt store str. Har 2 i denne fargen og en i svart!! Absolutt favoritt, noen synes kanskje 999kr (809kr på ellos!!) er mye for en bukse. Men den har kjempe bra passform, blir ikke løs i formen etter en dags bruk! Verdt pengene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tja, det er i alle fall veldig bra stretch i buksene fra Cubus, problemet der er bare at man gjerne får en vilt stygg cameltoe :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er i alle fall veldig bra stretch i buksene fra Cubus, problemet der er bare at man gjerne får en vilt stygg cameltoe :thumbsdown:

Cameltoe, er ikke mye pent! Men får kun det på bukser med strikk i livet (altså ingen glidelås og knapping i livet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spor!:meh:

Har målt i butikk hvilken Levis Curve jeg burde ha, og prøvd alle modeller, men alle blir for store i livet og for trange i låra for meg (de er tynne og gode i stoffet, men tydeligvis litt for tynne, for jeg har slitt ut to par allerede). Kristen fra Gina Tricot er de beste buksene for tiden, men de er også relativt trange i låra og for store rundt rumpa.

Bare en ting å gjøre... Bygge mer rumpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spor!:meh:

Har målt i butikk hvilken Levis Curve jeg burde ha, og prøvd alle modeller, men alle blir for store i livet og for trange i låra for meg (de er tynne og gode i stoffet, men tydeligvis litt for tynne, for jeg har slitt ut to par allerede). Kristen fra Gina Tricot er de beste buksene for tiden, men de er også relativt trange i låra og for store rundt rumpa.

Bare en ting å gjøre... Bygge mer rumpe :D

Kirsten er også veldig bra! Men jeg synes levis`n holder formen bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kirsten er også veldig bra! Men jeg synes levis`n holder formen bedre! :)

Jeg synes begge to holder passformen godt. Jeg kjørte begge to jevnlig i tørketrommel i et halvt år og begge to har fortsatt godt med stretch :) Men jo, Levisen har kanskje holdt seg hakket bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er i alle fall veldig bra stretch i buksene fra Cubus, problemet der er bare at man gjerne får en vilt stygg cameltoe :thumbsdown:

Det er en modell fra cubus som er veldig god og veldig stretchy! har 2 stk, en lys og en mørk denim. Husker ikke merket! :-( Men det er en smal, "regular" modell med lommer bak og glidelås foran. Synes ofte man får "cameltoe" av bukser uten glidelås foran, så får det ikke av denne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...