Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt, for ingen av jeans'ene mine passer lengre.. Så jeg har ingen andre bukser en joggebukser som passer meg, haha. Kan ikke gå i joggebukse hver dag heller :meh:

Problemet mitt er at jeg har for store lår for de buksene som ofte passer meg i livet.

Er det noen som har noen tips til hvilke bukser som har bra passform til jenter med litt mer masse på lårene enn gjennomsnittet? :p

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/6074-bukser-med-bra-passform/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen burde virkelig begynne å lage buker tilpasset fitnessjenter.. Jeg har greid meg veldig fint med fornarinabukser, men etter at fett% min gikk ned så blir de buksene som passer i lårene altfor store i livet. Og nå har lårene voskt enda mer.

Skulle tre på meg en imårrest, men fikk ikke buksa over rumpa :meh:

http://www.ellos.no/d/Underdeler-Jeans/Levi-s/_/N-1z141s1Z1z1419p?Nr=317742

Disse er helt supre, stretch, sitter kjempe fint, litt store str. Har 2 i denne fargen og en i svart!! Absolutt favoritt, noen synes kanskje 999kr (809kr på ellos!!) er mye for en bukse. Men den har kjempe bra passform, blir ikke løs i formen etter en dags bruk! Verdt pengene!!

Tja, det er i alle fall veldig bra stretch i buksene fra Cubus, problemet der er bare at man gjerne får en vilt stygg cameltoe :thumbsdown:

Cameltoe, er ikke mye pent! Men får kun det på bukser med strikk i livet (altså ingen glidelås og knapping i livet)

Annonse

Spor!:meh:

Har målt i butikk hvilken Levis Curve jeg burde ha, og prøvd alle modeller, men alle blir for store i livet og for trange i låra for meg (de er tynne og gode i stoffet, men tydeligvis litt for tynne, for jeg har slitt ut to par allerede). Kristen fra Gina Tricot er de beste buksene for tiden, men de er også relativt trange i låra og for store rundt rumpa.

Bare en ting å gjøre... Bygge mer rumpe :D

Spor!:meh:

Har målt i butikk hvilken Levis Curve jeg burde ha, og prøvd alle modeller, men alle blir for store i livet og for trange i låra for meg (de er tynne og gode i stoffet, men tydeligvis litt for tynne, for jeg har slitt ut to par allerede). Kristen fra Gina Tricot er de beste buksene for tiden, men de er også relativt trange i låra og for store rundt rumpa.

Bare en ting å gjøre... Bygge mer rumpe :D

Kirsten er også veldig bra! Men jeg synes levis`n holder formen bedre! :)

Annonse

Kirsten er også veldig bra! Men jeg synes levis`n holder formen bedre! :)

Jeg synes begge to holder passformen godt. Jeg kjørte begge to jevnlig i tørketrommel i et halvt år og begge to har fortsatt godt med stretch :) Men jo, Levisen har kanskje holdt seg hakket bedre :)

Tja, det er i alle fall veldig bra stretch i buksene fra Cubus, problemet der er bare at man gjerne får en vilt stygg cameltoe :thumbsdown:

Det er en modell fra cubus som er veldig god og veldig stretchy! har 2 stk, en lys og en mørk denim. Husker ikke merket! :-( Men det er en smal, "regular" modell med lommer bak og glidelås foran. Synes ofte man får "cameltoe" av bukser uten glidelås foran, så får det ikke av denne! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...