Gå til innhold

Jillian Michaels Dvd`ene


Gjest Line86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også 30 days shred og jeg synes de fungerer veldig bra! Og beste av det er vel at selv jeg kommer meg igjennom det (level 1 i allefall) :p:rofl: Også kjenner jeg jo at jeg kommer i bedre form :D Men er du kjempetrent så kan det vel hende det ikke dreper deg like mye som jeg blir drept :) Men om du tester level 3 tror jeg du blir temmelig skutt selv om du gir alt ;):D

Jeg digger Jillian i hvertfall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar! Må nesten prøve dem! :) Blir det for lett så kan man jo bruke litt tyngre manualer kanskje!? :)

Det funker også ;) Men sånn som i den 30 days shred for eksempel er det også 3 vanskelighetsgrader :) Du er i veldig bra form om du klarer level 3 og fortsatt ha nok energi til å løpe maraton etterpå:):p (i allefall blir jeg imponert :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjennomførte 30 day shred forrige høst, og det var det som gav meg sparket bak til å starte med mer styrketrening. Jeg så og merket forskjell etter en måned, og ville gjerne fortsette med det. Å gjennomføre en økt hjemme tar 25 min, og er egentlig helt supert de dagene man gjerne skulle ha trent, men ikke rekker å dra på senteret. Det er intensivt, og jeg synes det er motiverende med en "trener". Selvfølgelig er det fullt mulig å gjøre andre programmer hjemme også, men jeg er nå godt fornøyd med den ene videoen jeg har. :) Billig er den også, på Amazon i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut loggen til Cath89. hun trente kun disse programmene og har hatt enormt utbytte av det og forandret seg svært mye! jeg har trent håndball og styrketrening hele livet så og si. aldri gjort så mye annet. testet nylig ut "6 week sixpack" og "Ripped in 30". begge programmene er knallbra. har ingenting negativt å si om noen av dem egentlig bortsett fra at det er forferdelig tungt :)

trente det 7dg i uken jeg da, og med ekstra tunge vekter, men det ga utslag. anbefales! :)

har gått over til normalt styrkeprogram nå, men det er rett og slett fordi jeg ble lei av å trene hver eneste dag.

Larskr: dumt å uttale seg om noe du ikke vet hva er ;) anbefaler deg å teste ut en av de øktene så tipper jeg du hadde tatt tilbake det du sa om å brenne dem. for å være helt ærlig så synes jeg selv at det så kjempe lett ut og hadde ikke mye troa på at det var så spesielt, men jeg ble svært overrasket da jeg først prøvde det. De øvelsene som nevnes i linken du henviser til utføres under programmet med jillian(i tillegg til mange andre øvelser) :)

NB! programmet krever selvsagt at du gir alt når du først trener. holder ikke å bare fullføre uten å faktisk presse seg selv, men det gjelder jo all trening :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk ut loggen til Cath89. hun trente kun disse programmene og har hatt enormt utbytte av det og forandret seg svært mye! jeg har trent håndball og styrketrening hele livet så og si. aldri gjort så mye annet. testet nylig ut "6 week sixpack" og "Ripped in 30". begge programmene er knallbra. har ingenting negativt å si om noen av dem egentlig bortsett fra at det er forferdelig tungt :)

trente det 7dg i uken jeg da, og med ekstra tunge vekter, men det ga utslag. anbefales! :)

har gått over til normalt styrkeprogram nå, men det er rett og slett fordi jeg ble lei av å trene hver eneste dag.

Larskr: dumt å uttale seg om noe du ikke vet hva er ;) anbefaler deg å teste ut en av de øktene så tipper jeg du hadde tatt tilbake det du sa om å brenne dem. for å være helt ærlig så synes jeg selv at det så kjempe lett ut og hadde ikke mye troa på at det var så spesielt, men jeg ble svært overrasket da jeg først prøvde det. De øvelsene som nevnes i linken du henviser til utføres under programmet med jillian(i tillegg til mange andre øvelser) :)

NB! programmet krever selvsagt at du gir alt når du først trener. holder ikke å bare fullføre uten å faktisk presse seg selv, men det gjelder jo all trening :)

Lykke til!

Samme erfaring som for meg, trener tung styrke til vanlig, men sleit med 30 days shred

Ser lekende lett ut, men dette kan avkreftes er tungt som f.

6 week sixpack er også utrolig bra

banish fat er også bra men formye håping for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Line86

Tusen takk for svar alle sammen!!:) Jeg har nå gått til innkjøp av No more trouble zones, 6 week sixpack og banish fat! Blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 day shred: Kjempebra trening, men vær litt forsiktig også.. Jeg greide å pådra meg en kneskade under jumping jacks, som satte meg ut i over ett år. Sliter fremdeles med kneet, og det er nå 2 år siden.. Men jeg har forsøkt 30 day shred nå nylig igjen, og etter 1 uke klarer ikke kneet mitt hoppetau eller jumping jacks.. men da må man bare finne på noe annet som kardio! :) Forøvrig er resten av programmet helt topp.

Så lykke til, merker kjapp fremgang i lår og armer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...