Gå til innhold

Helene

Medlemmer
  • Innholdsteller

    26
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Helene

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 31. aug. 1993
  1. Helene

    Pulsklokke?

    Hei! Jeg har lyst til å skaffe meg en pulsklokke, men vet ikke hvilken. Jeg vil bruke den til mest spinning og løping (innetrening), så er ikke opptatt av GPS. Har sett litt rundt, og lagt lista til rundt 800kr. Og har sett på følgende klokker: - Suunto t1 - Polar mt4 - Polar cs300 - Suunto m2 - Polar ft40 Noen som har noen erfaringer med disse klokkene, eller noen andre å anbefale? På forhånd takk!
  2. Ok Kalkulatoren sa 2779 kcal. Så det er det jeg skal gå ut i fra? For eksempel hvis jeg ligger på et underskudd på 1000 kcal, da ender jeg på ca 1779. Hvis jeg trener i tillegg den dagen skal jeg spise mer da, eller er det bare en "bonus"? Eller er det regnet med i kalkulatoren? Hahah, føler meg kjempedum Men må bare få en klarhet i dette ..
  3. Jeg har et spørsmål! (Føler meg litt dum som spør om dette) Jeg tok en kroppsanalyse på Elixia denne uken, og fikk bl.a. vite at hvileforbrenningen min var 1600 kcal (noe rundt der). Fikk vite at jeg trengte disse kcal for å holde kroppen igang osv. Mitt spørsmål er da: hvor mange kcal kan jeg spise hvis jeg vil ned i vekt? hehehee..
  4. Helene

    En ny start

    Hei! Jeg har trent styrke i 2 år nå, men jeg har aldri fulgt et treningsprogram. Rett og slett fordi jeg ikke har hatt kunnskapen til det, eller klart å velge av alle de ulike programmene som finnes der ute. Derfor har jeg nå tatt saken i egne hender og satt opp mitt eget. Øvelsene er veldig basic og fokuserer på de store muskelgruppene. Høres dette ok ut? - Knebøy - Markløft (strake) - Lårcurl i slynge - Roing (stående) - Benkpress - Nedtrekk - Planke - Mageøvelse (ligger på ryggen med medisinball i hendene og med bena rett opp, løfter hendene mot tærne og samtidig som jeg senker a
  5. Jeg liker de, eller har bare prøvd 30 days shred da. Jeg svetter i alle fall mer enn normalt på en halvtime, og det er litt digg! Jeg føler jeg får trent mye mer effektivt enn normalt
  6. Jeg sliter også med slitne ankler etter jeg har tråkket over så mye (pga. håndball). Gikk til en osteopat, noe som jeg anbefaler å gjøre, og fikk et treningsprogram som skal gjennomføres på den blå matten over og en bosuball Trener da noen øvelser mandag og tirsdag, onsdag fri, og de resterende øvelsene torsdag og fredag. Osv..
  7. Hei! Vet sikkert alle er lei av dette spørsmålet her, men jeg lurer på om noen ville være snille å hjelpe meg med å sette opp et styrkeprogram? Det er så utrolig mange ulike øvelser der ute og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal velge. Skal jeg trene full kropp hver gange eller dele det opp? Full kropp er vel det lureste tipper jeg Har tenkt å trene slik: kondisjon - 4 ganger i uka styrke - 3 ganger i uka Målet er å gå ned i fettprosent og bli sterkere
  8. Hei! Jeg fant ingen tråder om dette, så jeg starter en nå. Det jeg er interessert i er hvordan har du gått ned i vekt? Hvordan har du oppnådd drømmekroppen? Helene
  9. da var NEW YORK-tur bestilt!

×
×
  • Opprett ny...