Gå til innhold

Krisehjelp for deg som har gått glipp av Paradise Hotel... ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig var det pærrædize igjen etter en hel helg uten. Den første helga i ny sesong er alltid ille, og føles som den aldri skal ta slutt. Men jeg sier som den svenske visesangeren Bjørn Borg: "Det seis at efter regnet, kommer solen fram igjen" Pærraize er tilbake og for en episode det ble...

Vi starter med modell-Are og Izzi som sexer i kanintempo og her har produsentene til og med lagt på dyrelyder for at vi skal skjønne at dette skjer både titt og ofte. Izzi sier at det kanskje ikke blir noe fast morgenrituale, men at det sikkert blir et fast morgenrituale. Det blir frokost og deltakerne får brev. De skal være kreative denne uka og drive med kunst. Iselin liker ikke kunst. Hun er mer fysisk for å si det sånn. Kust var sånn de drev med i gamle dager og nå er det bare sånne mennesker som er utenfor som driver med kunst. Joda du har rett i det. Men så har vi jo Marianne Aulie da. Dere to kunne sikkert hatt mange fine samtaler sammen. Jentene skal male noe spennende under et teppe i laonsjen. Og der sitter en flott, langhåret gutt. Jeg aner ugler i mosen da det stikker frem 10 cm lange hårstrå fra armhulene hans... Og mistanken blir bekreftet da det viser seg at nygutten er Traktor-tommy fra Gausdal. Izzi synes han har skikkelig rar dialekt, nesten som om han er fra landet. Der de må hente vann i brønnen og sånn... Nakne Traktor-tommy har fått de store musklene hans fra å jobbe "tel gars" og jeg skjønner plutselig hvorfor jeg aldri fikk være med på farmen. Hvis dette er alt du trenger for å lykkes på gård hadde det blitt helt overkill å sende en plyo til farmen. Han er her for å få seg en opplevelse sier han, men på greenscreenen innrømmer han at han vil vinne. Så han kan få trehundre tusen og kjøpe seg bussbilett til Oslo. Kolbotten blir nervevrak av å få en ny gutt inn. Han synes synd på gutta som må gå gjennom en ny uke med helvete. Dramaqueen. Jentene maler i vei og tegningene blir riktig så fine. Izzi er overrasket over seg selv. Når jeg malte en arm så ble det lizzom en mann, lizzom. Traktor-tommy får hemmelig oppdrag om å velge en tegning han liker best. Han håper det blir hjelpepleier-elena han får, og ikke blonde Iselin siden han liker mørke jenter. Huldra og hatte-dennis sprer rykter om at tromsø-tanja prøvde å få immunitet, slik at Kolbotten skal velge Camilla med det runde hodet. De hadde blitt tidenes sterkeste firkløver lizzom, uslåelige... Kolbotten er sint og trenger trøst. Han løper til alle og forteller hva Huldra har sagt. Siden dette var en løgn forteller Stian sannheten. Tromsø-tanja synes at alle jentene er så snille med hverandre. Så får hun vite at hun er blitt baksnakket. Nå er alle jentene hestkuker og helvetet er løs. Jeg er glad jeg ikke er uvenner med henne. Alle krangler, og PT-fred skjønner ingenting. Tromsø finner hestkuk-huldra og verbalt gir henne juling i sofaen. Huldra har et sjeldent våkent øyeblikk på greenscreenen og sier dette kunne vært unngått hvis hun bare hadde holdt kjeft. Kanskje noe å begynne med... Stakkars traktor-tommy som ble kastet rett inn i dette...

Terningkast: 6 (oh yeah baby...)

Annonse

Så 5 minutter av en episode hvor følgende sitat dukket opp: " Hun er ikke den smarteste kniven i skuffa..." Etter det krøp jeg inn i en mørk krok og gråt noen tårer for menneskeheten.

Annonse

Herredrage jeg tror jeg dør! Samtalen dreide seg nettopp inn på Paradise hotell og jeg kunne faktisk følge med i samtalen takket være denne tråden (må si jeg tror oppsummeringene er bedre enn selve episodene :p ) Jeg tror jeg ler meg ihjel nå, jeg kan være sosial igjen :whistling:

Hvis dette er alt du trenger for å lykkes på gård hadde det blitt helt overkill å sende en plyo til farmen.

Trur det kunne vært god underholdning å sett Plyo på Farmen...

Ep. 1:

Deltaker 1. Vi må hogge ved så vi kan holde varmen, men vi har ikke øks 0o0o :o

Plyo. Bitch please, sjekk disse tømmerstokkene *flexxer biceps of doom*, før han springer ut å river 3 forbanna grantrær opp ved rota med bare nevene.

Ep. 2:

Plyo har spist maten til de andre deltakerne, ingen sa han imot, de forlot frivillig.

Plyo vinner, han spiser Gaute Grøta Grav, TV2 gir opp.

Kroppsmaling på programmet og Plyo er nervøs for pinlige øyeblikk, men i true blood and guts manner hopper jeg i det. Her er pærrædise episode sex.

Deltakerne tar fyllesykhet til et nytt nivå etter gårsdagens kranglefest. For det vet vi jo alle at er det beste å gjøre når man krangler, bare drikke mer. Hjelpepleier-tanja spyr på doen og krabber ut på alle fire. Kolbotten har trang hjelm og Huldra ser enda mer huldrete ut enn i tidligere. Kolbotten er nervøs fordi hatte-dennis kanskje spiller spillet (som om det noen gang har vært en fordel) og han føler hodet kommer til å eksplodere hvis ikke folk slutter snart. Derfor slår han seg selv i hodet med en tomflaske. Tromsø-natasha er sur på kolbotten fordi han gråt dagen før. Ikke gråt neste gang, sier hun. Da knuser jeg trynet ditt!! Jeg er litt redd henne. Camilla med det runde hodet er usikker på PT-fred. Hun har oppdaget at noe av poenget med oppholdet er å ha en partner å dele rom med. Smart jente dette. PT-fred skjønner som vanlig ingen ting. Han er kanskje den snilleste deltakeren der inne og synes det er trist å få kjeft for ting han ikke har gjort. Og attpåtil er Camilla med det runde hodet sur fordi han prater med jusstudenten. Det er tydeligvis ikke lov å ha andre venner enn sin egen partner hvis man ikke er hatte-dennis eller huldra da. Jeg liker PT-fred mer og mer. Det er tid for parsplitt og Traktor-tommy skal velge ny partner. Han velger kunstverket til tromsø-olga, og de blir nytt par. Livet til kolbotten er over og han har mistet troen på menneskeheten og flytter tilbake til solo. Hatte-dennis tror dette var en del av planen sin og leker storkar. IQ-en bare synker og synker... Deltakerne skal ha konkurranse i kroppsmaling. Hatte-dennis er kamasutra håndbok. Tykke stian er esel med armer som horn og penis som tunge. Jeg ler høyt i sofaen og håper tykke-stian vinner. Camilla med det runde hodet er svampebobb med de runde puppene som øyne. Izzi er ingenting men males lenge i musa av modell-dennis. Traktor-tommy er djevel. Tykke-stian vinner og alle er glade. Alle lar sin innmalte partner dusje først bortsett fra hjelpepleiertnatasha som dusjer først. Det blir fest. Camilla med det runde hodet gråter. Izzi tar dumhet til nye høyder. Siden det var en gutt som ble sent ut sist uke må en jente sendes ut nå selv om det er flertall av gutter. Selv kule modell-are er sjokert over izzis manglende iq og trøster henne litt i sine sterke armer. Jeg switcher over til unde mødre på tvnorge. Der er de iallefall litt mer inteligente.

Terningkast 5 pga eselmalinga til tykke-stian

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...