Gå til innhold

Zyzz


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Gjest johnmf94
Jeg er enig med det du sier, men jeg ser ikke helt hvordan det siste du sa henger sammen med alt annet? :S Dessuten så har den økte interessen for fitness sørget for at antall folk som trener baseøvelser har økt betraktelig. Jeg ser folk stadig gjøre markløft på gymmen(e) mine :)

Det siste jeg skrev var egentlig ment for å vise at han visste hva han drev på med, i motsetning til mesteparten av followerene sine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

litt off topic men:

Personlig, så har jeg ikke noe problem med Zyzz , eller at han tok steroider slik som alle har et behov for å peke ut....

Vil man ha en clean sport uten noe form for doping så får man holde seg til sjakk;)

Problemet derimot, er denne trenden som er oppstått blant alle drittungene. Enten så forguder de Greg Plitt eller Zyzz.

Treningssentrene er oversvømt av curlbros i zyzz-singlet og caps som er mer opptatt av utseendet sitt mens di trener, enn den faktiske treningen.

Facebook og andre sosiale medier er oversvømt av zyzz-bilder og zyzz-sitater... kan love at 1/3 av alle som ungdommer som trener, har et forsidebilde av Zyzz eller Greg Plitt på profilen sin.

Fra Zyzz-intervjuet med simplyshredded: "Notice how you rarely see people deadlift heavy at the gym? Do you also notice how all these people have average physiques? Put 2 and 2 together."

Skriver under på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med det du sier, men jeg ser ikke helt hvordan det siste du sa henger sammen med alt annet? :S Dessuten så har den økte interessen for fitness sørget for at antall folk som trener baseøvelser har økt betraktelig. Jeg ser folk stadig gjøre markløft på gymmen(e) mine :)

Hadde noen ungutter som tok mark samtidig som meg på gymmet, sente dem et lurt blikk, siden de løfta så himla lite:rolleyes:

Tror de tok challengen for pluttselig var de i full fyr med å øke vekter samtidig som meg, men når de hadde +2,5kg mer enn meg på stanga og måtte dra fram belte, så jeg slaget som vunnet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic men:

Personlig, så har jeg ikke noe problem med Zyzz , eller at han tok steroider slik som alle har et behov for å peke ut....

Vil man ha en clean sport uten noe form for doping så får man holde seg til sjakk;)

Problemet derimot, er denne trenden som er oppstått blant alle drittungene. Enten så forguder de Greg Plitt eller Zyzz.

Treningssentrene er oversvømt av curlbros i zyzz-singlet og caps som er mer opptatt av utseendet sitt mens di trener, enn den faktiske treningen.

Facebook og andre sosiale medier er oversvømt av zyzz-bilder og zyzz-sitater... kan love at 1/3 av alle som ungdommer som trener, har et forsidebilde av Zyzz eller Greg Plitt på profilen sin.

Fra Zyzz-intervjuet med simplyshredded: "Notice how you rarely see people deadlift heavy at the gym? Do you also notice how all these people have average physiques? Put 2 and 2 together."

Tok 190kg*2 mark i zyzz singleten min på mandag, U mad ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen ungutter som tok mark samtidig som meg på gymmet, sente dem et lurt blikk, siden de løfta så himla lite:rolleyes:

Tror de tok challengen for pluttselig var de i full fyr med å øke vekter samtidig som meg, men når de hadde +2,5kg mer enn meg på stanga og måtte dra fram belte, så jeg slaget som vunnet :p

Skal sies at belte ikke nødvendigvis fører til at man kan løfte mer. For min del så hater jeg følelsen, og løfter mindre når jeg bruker belte. Kan hende jeg må prøve å endre meningen min når jeg begynner å nå skikkelig tunge vekter, men lol til at de følte seeg presset :p Jenter som løfter mer enn deg på gymmen? I knew that feel. Heldigvis ingen styrkeløftere på gymmen min, så jeg er trygg for nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for tråden. Helt utrolig at jeg ikke har funnet den før. Plyo as.

Går plyo rundt å sier brah hele tiden?

Trenger man å gå rundt å si brah hele veien da? Liker du ulike artister? Går du rundt å gjør det samme som de/synger sangene deres hele tiden? Mest sannsynlig ikke, men jeg vil anta at du fremdeles liker artistene. Når plyo i tillegg har sagt at han likte hvordan Zyzz gjorde seg om til et konsept, og prøvde på det samme for han egen del så tror jeg ikke noen kan si noe særlig mye i mot at han er en zyzz fan :) (Han har for øvrig sagt det selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...