Gå til innhold

Zyzz


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok .. må bare løse Zyzz-gåta denne lørdagskvelden for å få ro i sinnet.

Mitt første inntrykk av karen var at han var tidenes idiot og premieklovn. Idiotisk homsefrisyre og veske, provoserende attitude og bolet seg til litt muskler (men sick fysikk MIRIN BRAH lolz). Men etter jeg gikk litt i dybden og leste intervjuer osv skjønte jeg at attituden hans bare var et overfladisk skuespill og det var kun et image. Det viste seg at det var litt mer mellom ørene og fyren var definitivt inspirerende, motiverende og kul. Grunnen til at jeg fikk litt mer sansen for han var at han rett og slett ga faen i hva folk mente. Haters gonna hate.

Så yes .. fyren har en bra fysikk og er inspirerende. Men hvorfor forgudes denne Zyzz over hele jævla internett? Hvordan klarte han å skape den eskalerende fanbasen selv etter hans død? Hvorfor er det så mange som repeterer det sykt irriterende og idiotiske "mirin brah" og alt det Zyzz-pjattet? Finnes da flere folk som er sykt motiverende og har en god gifaenholdning, greg plitt feks. Har han fått ekstra mye oppmerksomhet pga at han er død (all respekt)?

Liker igrunn Zyzz. Men misliker han mer og mer når svette fyrstikkfanboys skal gjenta ordene hans til det kjedsommelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor mislike Zyzz for at folk, (som meg) gjentar de berømte frasene hans? Mislik oss isteden. :)

Dere drar det jeg forbinder han med rett ned i søla og får det til å høres banalt og oppbrukt ut. Uansett, du som forguder Zyzz, kan du svare på noe av det jeg spurte om i stad? Får seriøst ikke ro i sjela før jeg skjønner hvorfor Zyzz er så forgudet av så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere drar det jeg forbinder han med rett ned i søla og får det til å høres banalt og oppbrukt ut. Uansett, du som forguder Zyzz, kan du svare på noe av det jeg spurte om i stad? Får seriøst ikke ro i sjela før jeg skjønner hvorfor Zyzz er så forgudet av så mange.

Jeg antar det er samme grunnen til at du forguder han. Han var også en liten spjæling som var usikker på seg selv. Usikkerhet føler jeg personlig har oppblusset blant dagens ungdom, så de gjenkjenner seg gjerne i hvordan han var før, og håper at de kan bli like selvsikre/ettertraktet som han en gang i fremtiden? *shrug*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest johnmf94

kombinasjonen av utseende + aesthethics + tattoos + personlighet er det jeg personlig likte i min zyzz periode.. er noe med den kombinasjonen som gjør at han skiller seg ut fra massen, hvis det ga mening... er liksom ingenting spesielt med fysikken hannes alene, er mange som er mer aesthetic og større enn ham, men di er ikke like minneverdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tråden. Helt utrolig at jeg ikke har funnet den før. Plyo as.

Trenger man å gå rundt å si brah hele veien da? Liker du ulike artister? Går du rundt å gjør det samme som de/synger sangene deres hele tiden? Mest sannsynlig ikke, men jeg vil anta at du fremdeles liker artistene. Når plyo i tillegg har sagt at han likte hvordan Zyzz gjorde seg om til et konsept, og prøvde på det samme for han egen del så tror jeg ikke noen kan si noe særlig mye i mot at han er en zyzz fan :) (Han har for øvrig sagt det selv).

Trodde du forsto at jeg generaliserte zyzz fans etter måten ungdommen skriver på nettet. Forøvrig noen voksne zyzz fans også, som skal skrive brah etter hver setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fyr som har som budskap at alle skal være seg selv, dauer og alle skal prøve å kopiere han. Skjønner at budskapet gikk hjem hos folk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr som har som budskap at alle skal være seg selv, dauer og alle skal prøve å kopiere han. Skjønner at budskapet gikk hjem hos folk....

Hehe, jeg håper da at folk ikke prøver å kopiere han, men heller slutte å bry seg så mye om hva andre synes og gjøre det man har lyst til her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har Fitnessbloggen en åpen tråd om en fyr som har innrømmet misbruk av steroider der denne blir idolisert etter sin død på grunn av 'medføtdt hjertefeil', en 'hjertefeil' han deler med sin bror som også bruker steroider?

Av alt som blir moderert her er dette langt over grensen for hva som bør aksepteres.G16, akkurat innmeld på FB : Steroider er fy, men de som bruker er awesome.

hmmmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fascinerende at man i det hele tatt klarer å se opp til noen, jeg.

Det finnes en feil ved alle, og da tenker jeg med en gang "eh, du er hverken bedre eller mer enn meg, bare mer kjent".

Så da ser jeg heller opp til meg selv :D

"When Im down, I just stop feeling down and go back to being AWESOME in stead"

True story

Narsissisme, jeg LIKER det og bifaller det :)

Zyzz var en kul fyr med lite hemninger, en forkjærlighet for estetikk og hadde evnen til å gi en lang faen i hva hvem som helst mente. Fikk til en vanvittig bra kropp og inspirerte masse fjortiser til å passe på kroppen sin. Assistert eller ikke :D

Det jeg ikke forstår rundt ham er alle tullingene som springer rundt og tror de er ham gjenoppstått, personifisert og roper "stfu cunt, u sad cunt, umad bro?" o.s.v.

Om man er så psykisk SVAK at man må kopiere noen for å føle seg bra har man tapt. Persondyrking er patetisk, det som gjør det enda tristere er at OM man nå skulle bruke ham som forbilde så gjør man faen ikke det motsatte av det han sa. "Gjør din egen greie, ikke bry deg om andre. Ikke kopier andre" sa han visstnok. Vise ord? Ja forsåvidt, men brorparten av hans followers løper allikevel rundt å tror de er ham og prøver å kopiere ham... LAWL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er fleire her som har fulgt med på krangelen mellom Chestbrah (broren til Zyzz) og Tim Sharky? Uansett, Tim Sharky (som sjøl er åpen om bruk av steroider) forteller om horder av unge kroppsbyggerar som kjem frå Australia til Thailand for å cycla - der det er både lovlig og visstnok ti gangar så billig som i Australia. Du trenger ikkje akkurat for å vera captain obvious for å forstå at dette var grunnen til at zyzz og crewet reiste dit.

Sharky reveals that in the days before Zyzz's death, he had asked him outright: ''What [steroids] are you taking in Bangkok?''

Zyzz had replied: ''Everything.''

"This is a warning for any of you boys coming to Thailand.. Thailand is a country with it all.. Girls.. Steroids.. Growth Hormone.. Its all here & its all cheap.. I spoke to him the other day & he sounded like a kid in a candy shop.. I told him to slow down"

Sharky (kanskje ikkje verdens mest truverdige kilde, men ser ingen grunn til å ikkje tru på han) seier jo det alle tenker, men håper ikkje er sant. Slik Zyzz holdt på, og slik broren hans endå holder på, med hestedoser av steroidar, festing, alkohol, kokain, 5% kroppsfett året rundt, og konstant pusha kroppen sin til grensa, så vil det før eller seinare sei stopp. Desverre :(

Sjøl om eg syns at Zyzz var ein lættis type, og at det han har gjort for "aesthetics" er bra, så er det bare bullshit at han kanskje tok "litt" steroidar, men var dødsstrict med diett, trening osv osv. Syns han alltid eter på McDonalds og div anna junkfood i videoane sine? Den kroppen der var nok bygd av big pharma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...