Gå til innhold

Hjelp! Lagt på meg!


Anbefalte innlegg

Bare i ren mat og vann kan jeg øke opptil 4-5kg på en dag. Slapp av.

Veide akkurat det samme i dag, en uke senere (om jeg ikke husker helt feil) bare en halv kilo forskjell.. Kan det fremdeles være vann? Drikker mellom 1-2 liter om dagen... Føler at jeg ikke har blitt noe feitere/kraftigere, unntatt lårene (ikke mye), men tror det er muskler og hoftene har forandret seg litt til det "verre". .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veit ikke, men syns du drikker lite. Jeg drikker en liter bare på trening og en liter like etter.

Pluss at jeg drikker vann igjennom hele dagen ;)

syntes jeg drikker endel jeg. når jeg trener går det 1 liter, på skolen 1 liter og drikker vann når jeg vil når jeg kommer hjem. Så hva årsaken til denne kraftige oppgangen, men syntes det ikke ser ut som jeg har lagt på meg fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor å veie deg hver dag og juble/hyle over du har gått opp eller ned en kilo bør heller du veie deg tre dager etter hverandre og regne ut gjennomsnittet av det. Da får du en mer nøyaktig tall du kan sammenlige med noen uker senere.

Aller helst gå og kjøp deg en fettkalipter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor å veie deg hver dag og juble/hyle over du har gått opp eller ned en kilo bør heller du veie deg tre dager etter hverandre og regne ut gjennomsnittet av det. Da får du en mer nøyaktig tall du kan sammenlige med noen uker senere.

Aller helst gå og kjøp deg en fettkalipter.

Yep! får kjøpe noe etter hvert :) Trener når jeg har tid og lyst nå, pga. all energi og tid går for det meste til siste innspurt på skole, dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et eller annet sted har jeg klart å få med meg at kvinnfolk kan variere så mye som 6 kg i vekt alt etter omstendighetene (les: hvor en er i syklusen) + at man faktisk spiser (som kan gi en effekt på vekta, selv om det ikke har lagt seg noe sted, man bare har det i oss enda:p).

Så 3kg som trådstarter har "lagt på seg" er ikke å stresse over..

Hihihi, da skulle du sett trynet mitt en gang like før mensen. Jeg samler noe helt sykt med vann 2-3 dager før den kommer. Fra en dag til en annen hadde jeg gått opp 8,5 kg. Jeg hadde blitt å hylgrine om jeg ikke hadde visst dette om å holde på vann :D

Til trådstarter: Din oppskrift på løsningen på dette, med mindre porsjoner, magre produkter og mer trening er oppskrift på katastrofe. Etter hva du skriver i postene nedover her så tror jeg du trenger annen hjelp enn hva vi her på fitnessbloggen kan hjelpe deg med. Du er ikke feit, du har ikke lagt på deg, alt det der er i hodet ditt - men før du kan slippe den frykten i sinnet ditt så vil du også stagnere i livet. Du er nødt til å ta tak i det som gjør at du får denne panikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådstarter: Din oppskrift på løsningen på dette, med mindre porsjoner, magre produkter og mer trening er oppskrift på katastrofe. Etter hva du skriver i postene nedover her så tror jeg du trenger annen hjelp enn hva vi her på fitnessbloggen kan hjelpe deg med. Du er ikke feit, du har ikke lagt på deg, alt det der er i hodet ditt - men før du kan slippe den frykten i sinnet ditt så vil du også stagnere i livet. Du er nødt til å ta tak i det som gjør at du får denne panikken.

helt enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg til morningen i dag også, da viste den 69,4! Kan vannet være i meg så forbanna lenge? :( får helt NOIA jeg! Merker at lårene har blitt kraftigere, men det tror jeg kommer av muskler og hoftene har lagt seg litt mer ut. Skjønner seriøst ingenting lenger.

Hva spiste du i helgen som akkurat var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, da skulle du sett trynet mitt en gang like før mensen. Jeg samler noe helt sykt med vann 2-3 dager før den kommer. Fra en dag til en annen hadde jeg gått opp 8,5 kg. Jeg hadde blitt å hylgrine om jeg ikke hadde visst dette om å holde på vann :D

Til trådstarter: Din oppskrift på løsningen på dette, med mindre porsjoner, magre produkter og mer trening er oppskrift på katastrofe. Etter hva du skriver i postene nedover her så tror jeg du trenger annen hjelp enn hva vi her på fitnessbloggen kan hjelpe deg med. Du er ikke feit, du har ikke lagt på deg, alt det der er i hodet ditt - men før du kan slippe den frykten i sinnet ditt så vil du også stagnere i livet. Du er nødt til å ta tak i det som gjør at du får denne panikken.

Haha, 8,5 kg er ille mye "vektoppgang" på så få dager:p

Og ang det andre du skriver, det må jeg si meg enig i. Jeg har brukt flere år med denne tankegangen TS viser hun har og det eneste resultatet jeg fikk var spiseforstyrrelse og en sykelig tankegang om meg selv + mat. En normal hverdag for meg var å få dårlig samvittighet uansett hva jeg spiste og jeg ble syk. Jeg har aldri sett syk ut, men jeg var på et tidspunkt veldig feilernært og manglet mye av det vi trenger for at kroppen skal ha det bra og jeg fungerte ikke normalt (jeg hadde nok energi til å sove..). Det startet "uskyldig", men det bare utviklet seg voldsomt. Det som hjalp var å prate. Det høres kanskje skummelt ut, men det er kun det den første timen. For det er ingenting i veien med deg TS, men du tenker feil om deg selv og det er ikke bra. For du er ei veldig fin jente, uansett om du er på 69 kg eller 59 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...