Gå til innhold

Mattips under deff?


Tija

Anbefalte innlegg

Hei !

Er det noen som har noen oppskrifter på mat når man er på deff?

Jeg skal sette opp en variert kostplan med middager og lunsjer så om dere har noen tips så del dem gjerne :)

Middagene og lunsjene mine blir fort kun det samme og jeg trenger litt variasjon :)

Er relativt ny på deff og dette er første gangen.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fitnessbloggen har mange oppskrifter, kanskje disse kan være noe? Alle er kanskje ikke like "deffevennlige", men det er jo ikke vanskelig å gjøre dem det. Når man er på deff, er det et høyt inntak av proteiner til tross for et kontollert kaloriinntak som "gjelder". Er det "for mye" fett eller karbohydrater i oppskriften, så finnes det som regel en erstatning :)

Her er i hvert fall et lite utvalg....

post-36-14440835674958_thumb.jpg

post-36-14440835675196_thumb.jpg

post-36-14440835675477_thumb.jpg

post-36-14440835675659_thumb.jpg

post-36-14440835675828_thumb.jpg

post-36-14440835676013_thumb.jpg

post-36-1444083567619_thumb.jpg

post-36-14440835676448_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei !

Er det noen som har noen oppskrifter på mat når man er på deff?

Jeg skal sette opp en variert kostplan med middager og lunsjer så om dere har noen tips så del dem gjerne :)

Middagene og lunsjene mine blir fort kun det samme og jeg trenger litt variasjon :)

Er relativt ny på deff og dette er første gangen.

;)

En del fornuftig her: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=138158343&page=1

og her: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=123281581

Have fun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan jo teste ut :-) Vil tro den bør stå på rundt 180 grader, i ti-femten minutter, i og med at det er en 'posjonskake' Ikke så høy varme, da er det fare for at den blir brent på toppen - og vil man ha fudgen i midten (sånn som jeg liker til en viss grad må den heller ikke bli 140% gjennomstekt. Kan teste i dag jeg, og gi tilbakemelding :-D Skal nok ha en sånn i løpet av dagen uansett!

he he :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo teste ut :) Vil tro den bør stå på rundt 180 grader, i ti-femten minutter, i og med at det er en 'posjonskake' Ikke så høy varme, da er det fare for at den blir brent på toppen - og vil man ha fudgen i midten (sånn som jeg liker til en viss grad må den heller ikke bli 140% gjennomstekt. Kan teste i dag jeg, og gi tilbakemelding :-D Skal nok ha en sånn i løpet av dagen uansett!

he he :)

ÅH det hadde vært suupert:D Da vet jeg hva som blir til snacks!! Også om man skal ha varmluft eller over og under varme?:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo teste ut :) Vil tro den bør stå på rundt 180 grader, i ti-femten minutter, i og med at det er en 'posjonskake' Ikke så høy varme, da er det fare for at den blir brent på toppen - og vil man ha fudgen i midten (sånn som jeg liker til en viss grad må den heller ikke bli 140% gjennomstekt. Kan teste i dag jeg, og gi tilbakemelding :-D Skal nok ha en sånn i løpet av dagen uansett!

he he :)

Har du testet i ovn??::D har så lyst på sånn 1-2-3 sunn "kake":wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...