Gå til innhold

Et par spm dere??


Anbefalte innlegg

Lurer bare på om det er flere her so sliter med magen av mye proteiner innabords? Ikke sånn sykt mye men (unnskyd fransken) litt mer luft?:p

Så lurte jeg på,har vært sykt stlv i nakken i går og i dag,og i dag er jeg sykt svimmel...lurer bare på om det er flere her som har opplevd dette da de begynte med tyngre styrke feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Proteiner i form av proteinshake eller?

Og ja blir litt svimmel når jeg har litt stiv nakke etter trening :)

Neida,mye kylling feks,og egg...og shake og litt av hvert med protein rett og slett...spiser jo mye mer enn før nå...så ja..en skal holde seg noen meter på avtand for tida for å si det sånn:P Håper det gir seg da,for det funker:)

Okei,bra det ikke bare er meg...trener også mye tyngre vekter enn før og har noen ganger dagen etter ei økt vært skikkelig snurrete:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida,mye kylling feks,og egg...og shake og litt av hvert med protein rett og slett...spiser jo mye mer enn før nå...så ja..en skal holde seg noen meter på avtand for tida for å si det sånn:p Håper det gir seg da,for det funker:)

Okei,bra det ikke bare er meg...trener også mye tyngre vekter enn før og har noen ganger dagen etter ei økt vært skikkelig snurrete:p

Off, overshareing :p

Prøv å kjør litt massasje og varm dusj osv på nakken, og tøy den ut litt så blir det bedre :) Tigerbalsam-ish hjelper litt også har jeg merka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Du har forandra kosten din ;) Du spiser mer protein og nødvendigvis mindre av noe annet. Du ville også sannsynligvis fått litt tromlemage om du plutselig starta å spise mer fett eller karbohydrater også.

Ja,ok da,men spiser så å si samme mat men ja mer av noe;) men mest at jeg har begynt å spise proteinbakst og drikke shaker og slike ting...håper bare det går vekk snart for det er LIIITT disturbing:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...