Gå til innhold

Norges beste fighter! Viasat 4


Citius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser denne negativiteten.. delvis enig med filmingen kunne blitt gjort annerledes, men dette er ikke UFC og direktekamper. TV-serie med fokus på alt som en helhet, menmen.. Syntes dessuten litt synd på taekwondo-jenta. Var bekymret på forhånd for å sende en ITF-fighter som kun kjører semikontakt. Ikke beste representasjonen av min idrett - men godt jobba. Jentekampen var mest å se på :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne kanskje fått med litt mer repriser osv.. etter kampene så vi kunne fått med vårs litt mer av hva som skjedde på slutten av jentefighten, og kanskje droppa saktefilm med hjertelyder når dem står å stirrer på hverandre, men har trua på at det kan bli et bra program :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser denne negativiteten.. delvis enig med filmingen kunne blitt gjort annerledes, men dette er ikke UFC og direktekamper. TV-serie med fokus på alt som en helhet, menmen.. Syntes dessuten litt synd på taekwondo-jenta. Var bekymret på forhånd for å sende en ITF-fighter som kun kjører semikontakt. Ikke beste representasjonen av min idrett - men godt jobba. Jentekampen var mest å se på :p

helt enig, greit nok at dette ikke er en ren ultimate fighter kopi men mere dokumentar aktig med fokus på helheten, men når de først går kamper vil jo folk se kampen og ikke slow motion hollywood style..det ble liksom litt småteit akkurat det der i mine øyne, men resten var greit og vi har 11 ep igjen :D

t.k jenten fightet ok fra seg i begynnelsen da, første gang hun gikk fullkontakt ikke gale forsøk det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det bare jeg som tenkte paradise hotel når episoden begynte? :D Haha!

Neida, men synes det var artig dette.. ser poenget med filmingen, men uansett.

Synes uansett det var drøyt å sende hun taekwondo-jenta inn i ringen. Hun er sikkert flink, men tenkte allerede fra introduksjons-episoden av henne at hun ikke kom til å klare å hevde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra serie, elsker konseptet (som en MMA nerd som jeg er) men de kunne da visst oss kampene! Den dramatiseringen var slitsom, og kampene var jo bare kjappe sammendrag på noen sekunder. Tok vekk hele spenninga da du bare fikk se de som "en oppsummering highlights" med mye filming av de andre deltakernes ansiksuttrykk. Dette ødela endel, men alt i alt creds for å gjøre mma litt mere stuerent i Norge selv om ingen av disse egentlig er MMA utøvere.

Dog konseptet stil vs stil som fra gammelt av er jo fortsatt kjempemorro å se, så lenge de hadde visst kampene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flere her angående taekwon-do-jenta. Man skjønte vel lenge før kampstart hvordan det kom til å gå, men all ære til henne som stilte opp i et slikt program og aldri har gått fullkontakt før. Jeg hadde aldri turt :p

Må følge med på programmet da man har en kjenning der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er det noen som følger med fremdeles? Det har blitt fast rituale for meg og dama å se NBF på mandagskvelder (webtv) For min egen del kan jeg si at serien har gitt meg et helt annet syn på MMA enn det (begrensede) jeg hadde i utgangspunktet, og jeg håper at dette kan være med på å liberalisere holdningen til kampsport generelt i Norge.

Ble forresten sykt imponert av Margaret da jeg så kampen hennes i går. Kan vel ikke være noen tvil om at hun går seirende ut i kampen mot de andre jentene (ingen spoilere takk.) Regner også med at Joakim slår de andre gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...