Gå til innhold

Norges beste fighter! Viasat 4


Citius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Redd for at Margareth tar den, men det blir nok noe annet når hun møter en som kan gi henne en smell eller to og ikke lar seg lure av småspark og slag som kun skal sette opp en takedown.

Om strikerne klarer å holde seg unna og sparke strategisk mot forfoten til f.eks Joakim kan det fort bli vanskelig med eksplosive nedtagninger, men bakkekjemperne har flest fordeler.

Det var Margareths taktikk for å styre kampen inn på hennes premisser som imponerte meg mest. De andre bakkekjemperne har jo ikke engang forsøkt å styre kampen inn på sitt spesialområde. Det er dårlig ressursutnyttelse..

Noen som kan forklare meg hvorfor ikke bryterne bare rusher motstanderen og kaster dem i bakken? De kan vel få seg et par trøkker, men det får de jo mens de står også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Margareths taktikk for å styre kampen inn på hennes premisser som imponerte meg mest. De andre bakkekjemperne har jo ikke engang forsøkt å styre kampen inn på sitt spesialområde. Det er dårlig ressursutnyttelse..

Noen som kan forklare meg hvorfor ikke bryterne bare rusher motstanderen og kaster dem i bakken? De kan vel få seg et par trøkker, men det får de jo mens de står også..

Om du husker den første kampen med bryter-Erik mot han første fyren som røk ut var det jo akkurat det som skjedde. Erik rushet inn og la han i bakken flere ganger. I kampen mellom de to bryterne prøvde de begge å bruke motstandernes dårlige sider nemlig slag og spark, da en ren brytekamp ikke ville tillate noen av dem å få noe særlig overtak. Men absolutt imponert over margrethe. Det var overkjøring, og tror ingen av jentene tar henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du husker den første kampen med bryter-Erik mot han første fyren som røk ut var det jo akkurat det som skjedde. Erik rushet inn og la han i bakken flere ganger. I kampen mellom de to bryterne prøvde de begge å bruke motstandernes dårlige sider nemlig slag og spark, da en ren brytekamp ikke ville tillate noen av dem å få noe særlig overtak. Men absolutt imponert over margrethe. Det var overkjøring, og tror ingen av jentene tar henne...

Hukommelsen min svikter meg, men du har kanskje rett i det.

Ang "brytekampen" så ville nok Joakim tatt Barth på bakken da sistnevnte var syv kilo lettere. Men jeg har forståelse for at de vil prøve seg utenfor sitt eget element også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følger med enna ja, serien blir bedre over tid syntes jeg:)

og all ære til viasat for å høre på meninger på facebook og faktisk endre i prg og gi oss hele kampene:thumbsup:

syntes begge gruppene er veldig åpen enna jeg, spesiellt på kvinnesiden 3 knalltøffe motstandere i tonje, magga og fatima og hver av de kan ta det.

i herregruppen er vel joakim litt fav men alt kan skje, også mange tøffe igjen der og spesiellt alexander blir jo veldig undervurdert men ser det ganske åpent der og igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...