slettet1 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Eg holder kjeft når en eller annen idiot kjører biceps curls i eller markløft ifra bakken i knebøy stativet, Fantaserer her og nå om å kunne ta ut frustrasjonen på fyren du beskrev Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metatera Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hva med de jeg så her om dagen som kjørte benkpress i knebøystativet? Rigga og styra og ordna fælt med benk og lå bakover eller noe for så å løfte, etter å ha bygd opp med stepkasse og div. Ikke helt vanlig det, eller...? Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loffern Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Det er hans måte å fløørte på haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hm, jeg brukte stanga til å ta floor press med en gang... Fikk noen rare blikk. Men hva skal en stakkars gjøre hvis man ikke vil bruke benkpress-stanga ettersom den blir brukt 10 ganger mer enn knebøy og markløft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thale Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Det er hans måte å fløørte på haha Isåfall kan jeg avsløre for dere gutter at det absolutt ikke fungerer, så ingen grunn til å prøve den veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zcum Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Fytti ****** så vanvittig frustrert jeg blir av slike folk. Jeg har vært borti en slik person før. Jeg satt og varmet opp på romaskinen, å da kom det en kar bort og sa "hvis du ikke skal ta i 100% så kan du gjerne ta en annen øvelse så vi som skal trene ordentlig kan få trent." og jeg i ren forbauselse svarte "hæ, hva...hæ?. så når jeg trente bicepscurl så kom han å satt seg vedsiden av meg, begynte å løfte 14kgs hantler, da kunne jeg ikke dy meg med å ta tak i 32kg's hantlene og ta et par reps, og smelle de hardt i bakken og si: hvis ikke skal løfte ordentlig så kan du gjerne ta en annen øvelse slik at vi som trener ordentlig får gjort vårt. Det som er mest skremmende er at det finnes slike personligheter, skulle ikke vært lov. Chantex, xxxxx, idalivr og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantex Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Si i fra til de som jobber der. Denne drittsekken kan jo føre til at folk ikke gidder og trene der pga.han:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxwell Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 for noe tull, han eier ikke stangen fordi han løfter mer. Hater sånne folk som tror de eier hele senteret fordi de løfter mer en andre. iåsfall skulle han betalt alle sinn medlemsavgift=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BadWolf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 så når jeg trente bicepscurl så kom han å satt seg vedsiden av meg, begynte å løfte 14kgs hantler, da kunne jeg ikke dy meg med å ta tak i 32kg's hantlene og ta et par reps, og smelle de hardt i bakken og si: hvis ikke skal løfte ordentlig så kan du gjerne ta en annen øvelse slik at vi som trener ordentlig får gjort vårt. This, this right here <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.